torsdag den 7. december 2023

7. december - Vi fortsætter lidt med sne og snemænd.

I dag er det Gitte Y. der viser kort som er sendt ud i verden til vores soldater.



Her en lille hyggelig snemand på vej med både juleslik og juletræ. Fin baggrund
hvor en tynd hvid ramme skaber fornemmelsen af, at det er i flere lag.



Ham her nyder sin skitur med en masse fine grantræer i baggrunden.
Han er fra Spellbinders kit of the month.



Her et kort hvor der er embosset en ældre Sizzix embossing folder med snemanden der spejder
efter et par friske snebyger ude i horisonten. 


.. og det hjalp - for her kommer sneflokkende vrimlende. Der er brugt en Lawn fawn background die til at lave alle de fine snefnug i hvid karton. Så er der brugt en JOY die til at skære ordet ud, så
man kan se den fine blå baggrund med hvide snefnug. I O'et er sat et fint stort snefnug og en sølvperle.



Midt i birkeskoven sidder disse to søde små isbjørne og holder stævnemøde.
Der er brugt en Cottage Cutz die til motivet.



Og til slut ovenpå al den kulde og sne, en hyggelig kop varm kakao med flødeskum
serveret i et fint rødt og hvidt termokrus. 
Juletræskarton som baggrund og et hvid, prikket oval som fokus 

Tak for de sjove og fine kort Gitte Y. 

Jeg fik købt den første julegave i dag, så nu er jeg kommet i gang.😁 Hvad med dig? Er du "bagud", "i gang" eller "fiks og færdig"???? 😉 Det kan du jo inkludere i din kommentar i dag....

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej, hvor er de fine de snemænd og isbjørne. Finder god inspiration i de forskellige kort☃️❄️

Selvom om jeg har logget ind på min google konto, kan jeg ikke væge mit navn 🤔, men jeg vil jo gerne deltage i konkurrencen.
December-hilsner Liza Pedersen

Tina sagde ...

Når hvor er de snemand bare søde 🥰

Ann Jensen sagde ...

Hvilken alsidighed fra Gittes side, personlig er jeg vil med joy-kortet, der kan en hel masse, med enkelte dele.

Jeg var forud med kalendergaver, men er ca 1 måned bagud med julegaverne, indtil videre ��. Jeg plejede at være klar i starten af november….

Christina Biermann sagde ...

Super søde kort….
Jeg er heller ikke den store fan af sne…….
men det er flot at se på, bare ikke der hvor jeg kører og går

Grete Heldt Frederiksen sagde ...

Meget sæde kort, jeg kan rigtig godt lide snemanden.
Jeg er så småt begyndt at tænke julegaver.

Annette Andersen sagde ...

Super søde snemænd. Her godt i gang med julegaverne

Lonny sagde ...

Jeg er bagud, som i voldsom meget bagud... Hvilket er meget usædvanligt.. men desværre er jeg blevet sat tilbage af lidt sygdom...
Men jul skal det nok blive ♥️

Malene sagde ...

De er mega fine kortene.
Jeg er endnu ikke gået igang med julegaverne. Men vi skal også kun købe til 4 mennesker. Så det er heldigvis til at overskue

Hanne Gissel Gross sagde ...

Fiks og færdig. Mangler dog mandelgaven. Er vild med snemænd, så jeg synes disse kort er pragtfulde.

Bertram sagde ...

Søde søde snemænd. Jeg har kun styr på 3 af 10 gaver, men jeg plejer jo at nå det 🎅

Lene sagde ...

Så fine kort med forskellige snemænd

Soffie Bonde sagde ...

Smukke julekort fra Gitte af. Jeg har ikke købt en eneste julegave endnu...

Freya Rasmussen sagde ...

Rigtig fine kort fra Gitte Y.
Jeg er helt færdig med julegave indkøbene. Nu mangler jeg kun den sjoveste del, nemlig at få pakket dem ind! 🎁