mandag den 25. december 2023

1. juledag - og vi har en VINDER....

Jeg var selv heldig at få scrapting i nogle af mine julegaver. Men Carsten fra LUNA hobby og jeg tænkte, at der måske var enkelte der IKKE var så heldige og derfor er december måneds særpræmie
en JULEGAVE i form af et gavekort til LUNA hobby på 500 kr.

Vinderen er blevet trukket blandt de over 270 kommentarer der er skrevet herinde i december måned. Sikke en dejlig trafik der har været hele december og takket være jeres interesse for at at svare på mine julespørgsmål, kender vi hinanden endnu bedre nu og jeg har læst om en masse hyggelige juleting.

Til lykke til Heidi Kjærby der fik trukket denne kommentar ud:

Nessie64 sagde ...

Smukke kort. Helt vild med Fiftys "selfie" 😉 - virkelig sød bamse. 🥰
Vi er også kun 3 her til jul, så vi er som regel gode til at dele mandelgaven - men et spil eller puslespil var da også en sjov ting. 🎅

Carsten får dit navn i en mail og kontakter dig efter juleferien.🎅🎇🎁

HUSK - vi har lige en sidste "søndag i advent" trækning tilbage med et gavekort til LUNA på 100 kr., så kommenter bare videre, for vi trækker også blandt hele månedens kommentarer søndag den 31.12. kl. 12.00 så der er stadig en chance tilbage for lidt ekstra scrappenge.

Vi havde en dejlig jul i går, bare os 3, Fifty og to viskestykker (til hvad tænker I sikkert) man sådan kan man nå rundt om et juletræ, selvom man kun er 3 personer. 👍

Her vores tændte træ med pakker under og som I kan se var der nisser her og der og allevegne.
Lynhurtige til og frakort især hvis man lige kører dobbeltklæbende tape på bagsiden af den røde og hudfarvede karton og lige kører en sort tusch i øjenhullerne. Min hultang var "død", så hullet til snoren blev et aflangt et af slagsen. Cirklen med takker er fra et ældre Spellbinders sæt.


Den fine lille syede flagkæde nederst er en gave fra Stine Byager for mange år siden.
De små sokker har jeg selv syet af små stykker julestof. 



De er bare så hyggeligt de små by Lene nisser.

TAK til alle I der deltog og nu må I nyde resten af juledagene.




       

6 kommentarer:

Hanne Gissel Gross sagde ...

Tillykke til vinderen. Glædelig Jul

Conny sagde ...

Glædelig jul

Nessie64 sagde ...

Ejjjj, tusind tak, Charlie, hvor vildt. 😍 Det vil jeg glæde mig til, når nu Carsten og Luna Hobby har nytårsscrap den første weekend i januar. ❤️ Også en tak til Fifty.....det er jo på min kommentar omkring ham, den skønne bamse, at jeg blev udtrukket. 😍❤️

Anonym sagde ...

Hjertelig tillykke og Glædelig Jul. 😃

Soffie Bonde sagde ...

Den med viskestykker har jeg ikke hørt før! Dejligt I havde en god jul Charlie. Rigtig godt nytår til dg og din familie! Og tillykke til Heidi!

Tina-Smedegaard sagde ...

Ja, de er søde, de små By Lene nisser.