lørdag den 16. december 2023

16. december - vi har lavet gavemærker/til og fra kort i dag

Mie fik bl.a. Three Scoops startkasse dies jul i fødselsdagsgave og i dag blev den indviet, da der skulle bruge gavemæker til de børn og barnlige sjæle, der er en pakke til under træet 2. juledag, når vi samler hele familien herhjemme til fælles frokost, raflepakke-kamp og skaber dejlige minder. 😍

Mie er ansvarlig for gavemærkerne til disse pakker og her 2 af dem. Jeg fik lige lov til at hjælpe med den lille bjælde om halsen, det var dælme god gymnastik for finmotorikken. De blev da supersøde.



Papir fra Joy "Bright Christmas" og Marianne design lille scallop kvadrat
pyntet med de skønne Rudolf'er med rød glimmernæse.



Bagsiden fik en cirkel med Til og Fra dies'en.
Her kom min gamle QK revolution i brug, da den "trykker" mindre hårdt
og man derfor undgår mærket fra selve pladen

Det var dagens indlæg og nu ligger der fine pakker i julemandspapir klar til 2. juledag.

Vi har planer om en Tivolitur i weekenden, vi får se, men det kunne da være hyggeligt. Man trænger ligesom til at se på lysende lamper efter en meget "gråt-i-gråt" dag i dag.

Dagens julespørgsmål giver sig selv, laver di gavemærker??


12 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Ja jeg laver altid selv mine gave mærker

Anonym sagde ...

Jeps jeg har igen i år lavet mine egen gavemærker, men også min mors som hun altid for i 1 advendsgave sammen med en anden lille ting, og søger også altid at lave extra, da ungerne altid kommer hjem og hugger nogen, har prøvet at stå D23 december og manglet så manden måtte ned i Fakta og købe nogen af dem med klister 🤢🤢

Christina Biermann sagde ...

Ups kom til at sende den Anonym afsted, det var ikke lige meningen 🫣🫣 ups ups, de rykker finger har sit ejet liv

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke nogle fine gavemærker, ja det var en spændene startkasse
som Mie fik 🌈🎄🌈

Tina-Smedegaard sagde ...

Jeg laver nogle gavemærker selv, og de her er da godt nok nuttede.

Annette/aka sagde ...

De gavemærker er godt nok søde, Mie.
Nej, jeg når aldrig at lave gavemærker til os selv. Men håber jo altid at det bliver bedre næste år. LOL.

Ann Jensen sagde ...

Jeg laver selv mine gavemærker, og var lige igang med at overveje hvad der skal være på mine i år. Kan se det kunne være jeg skulle lade mig inspirere, da mine som regel er hvide, med farvelagte motiver.
Vi er meget glade for at give bøger til hinanden, og der kommer gavemærkerne i brug igen, da de bliver genbrugt som bogmærker.

Tina sagde ...

Hvor er de fine! Nej, det gider jeg ikke mere. Gjorde det et år og gjorde rigtig meget ud af dem og det var først da min mor smed al papiret ud at hun opdagede jeg havde lavet dem selv. Så... Spildt arbejde 🤷‍♀️

Nessie64 sagde ...

Hvor er de søde. 😍
Laver stadig til familien, men ellers har det været på hold nogle år. Satte nogen pakker på bordet på lærerværelset 2 år i træk, første år gik det godt, andet år var var der ikke rigtig interesse. Så jeg stoppede igen. Nu er de blevet efterspurgt efter jeg som TR har givet min kolleger en æske med Ritter Sport i deres dueslag. Jeg er stadig helt rød i kinderne fra al den ros jeg fik. 😉🥰😍

Hanne Gissel Gross sagde ...

Hvor er de søde de gavemærker. Tror jeg har lavet mindst 100 gavemærker i år bl.a med det lille søde rensdyr som Mie

Freya Rasmussen sagde ...

Jeg springer gavemærkerne over i år da vi ikke bliver så mange til jul, men normalt pynter jeg pakkerne med hjemmelavet gavemærker.

Lonny sagde ...

Det at pakke julegaverne ind er altid et et hygge projekt for mig - jeg synes gerne det må være en oplevelse at have pakker under juletræet og helst også en oplevelse for modtageren at få gaven, derfor kan egne gavemærker udemærket passe ind, men det er ikke et must...