søndag den 3. december 2023

3. december og 1. søndag i advent

Vi havde en dejlig og hyggelig fødselsdagsfejring med/for Mie, der havde fået julepynten frem,
selv i køkkenet. 😊

I dag er det fine julekort fra Karina Ø. vi viser - de kommer her:



Vi holder os til de rosa og røde farver i dag her pyntet med en Lawn fawn ko i julehumør.



Ja I ved det jo godt, Fifty kigger altid med og her har han "pick of the week" et kort med
en bamse - det måtte jo komme. 😍. Lawn fawn bamse med nissehue læser godnathistorie for
en træt lille bjørn.



Her er det Lawn fawns jule diesæt Cheery Christmas, der har været i brug

og vi slutter af med samme baggrundspapir som i det første kort, men her med et par små
juleengle og teksten Julen har englelyd.


Tak for kortene Karina Ø. 

Rigtig GOD 1. søndag i advent - i aften trækker jeg december måneds første gavekort fra LUNA hobby, så spændende hvem der er den heldige der får en ekstra lille adventsgave i dag??  I har frem til kl. 21.30 til at kommentere på december måneds indlæg. Og HUSK at passe på I ikke står som anonyme, for så kan man jo IKKE vinde.

6 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Fine kort. Er i gang med nogen i lyserøde/Rosa farver

Tina sagde ...

Kan godt forstå at Fifty faldt for det kort, de er alle fine.

Christina Biermann sagde ...

Rigtig fine kort, og lige i min farve

Bertram sagde ...

Rød går man aldrig fejl af til julekort. Elsker julekoen 😊

Jean sagde ...

Søde julekort 😊
Og hyggeligt med juletøjet der hænger på snor 🎅

Lonny sagde ...

Den "strikkede" baggrund er jeg helt forgabt i... Den minder mig om min barndom - hvor jeg om vinteren var så heldig at få de fineste strikket trøjer i det mønster...