torsdag den 14. december 2023

14. december - så er natteravnen på vingerne igen

Fordi dagen ikke har haft timer nok, men dælme om der skal mangle et indlæg i morgen, som også er
en travl dag herhjemme.

Jeg har en ekstra portion billeder af julekort fra aka, så dem får I nu:



Vi starter med dette (for så slipper jeg for at Fifty står under bordet og hiver i mit
bukseben for at få lov til at få et bamsekort med i indlægget.
Og det er også et fint kort Fifty, med en vis lighed med en vi alle kender.
Julebamsedie er fra Cottage Cutz.  Og så er det Godnat Fifty.... 😴



Lækkert papir med julemanden og den fine die og stempel
fra en af Danske stregers udgivelser.


Samme stempel - men her kun i cirklen. Fin kombi med de røde tern
og de fine fugle og så er jeg vild med grangrenen med sløjfen.


Fin kombi med guldbanner, snefnug og sarte farver i det mønstrede papir.



Det sidste kort får æren af at være i stort format. Embosset med snevejrs folder, lag på lag, lille fin krans med smuk lille metal engel i snor. Kort sagt et rigtig fint lille kort.

Tak for de fine julekort Annette (aka).

Og UPS - nu det er morgen og jeg har fået pudset øjnene, kan jeg se jeg helt glemte et julespørgsmål.
Jeg mangler ideer til en mandelgave i år.  Vi er kun os 3 juleaften, nogen der har en fantastisk god ide til en mandelgave til enten mand, mig eller voksen datter? Skriv gerne jeres gode ideer i kommentaren i dag. Tak... 💓




13 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Fine kort. Er vild med bamsen

Tina sagde ...

Når han er da også sød, ham bamsen 😍

Bodil Bording Hansen sagde ...

Så fine kort igen igen, dejligt med en masse nye ideer 🌈🎄🌈
Mandelgave ja, hvad med en bog 🤔
🌈❤️🌈

Annette/aka sagde ...

Håber du er frisk til dagens opgaver.
Ang. mandelgave så har vi samme udfordring her. Vi er også kun os 3 juleaften, og endte med at købe et puslespil. Uanset hvem der vinder, har vi alle 3 fornøjelse af at lægge de 1000 brikker sammen.

Pernille Jensen sagde ...

Hvor er de søde - jeg er også vild med den bamse <3

Soffie Bonde sagde ...

Flotte kort fra Anette! Er helt vild med den lille guld engel på det sidste kort :-) Mandelgaven hos os er nogen gange den traditionelle marcipan gris.

Lene sagde ...

Søde og fine kort.
Jeg synes det var hyggeligt, at mandelgaven hos os var et spil, som vi har spillet sammen bagefter

Hanne Gissel Gross sagde ...

Sikke nogle søde julekort. Yndige. Der er kommet et nyt "uno" spil. Det bliver gaven her.

Bertram sagde ...

Fine kort fra Anette, elsker bamsen. Måske et spil til mandelgave? 🎅

Nessie64 sagde ...

Smukke kort. Helt vild med Fiftys "selfie" 😉 - virkelig sød bamse. 🥰
Vi er også kun 3 her til jul, så vi er som regel gode til at dele mandelgaven - men et spil eller puslespil var da også en sjov ting. 🎅

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort. Jeg er også vild med den lille engel. Jeg overvejer at købe en julequiz fra Kirkens Korshær som gave.

Freya Rasmussen sagde ...

Skønne kort!
Til mandelgave har vi lavet julekugler af papir og en flot kasse de kan ligge i.

Lonny sagde ...

Vældig fine kort...