mandag den 18. december 2023

18. december Ny uge efter en travl 3. søndag i advent

God morgen - i går svigtede jeg natteravnene lidt, hvad angår et tidligt indlæg, men det betød nu ikke jeg kom tidligt i seng. Jeg havde nemlig fået fat på en af de små Kallax reoler fra IKEA med 4 rum, lige hvad jeg manglede til mit p.t. robuste lager af kort. Tror I kender det, når man først begynder at rumstere rundt i sin scraphule, så griber det om sig, læg så et OSH oveni ligningen, så tror jeg I kan se det for jer. Hvis der er interesse, skal jeg nok dele fotos, når jeg er HELT færdig (somom man nogensinde bliver det) 😂

Men lad os lige først udløse spændingen om hvem der vandt vores 3. adventspræmie, som er et gavekort på 100 kr til LUNA hobby :

Det gjorde denne kommentars ejermand:

Hvor er de søde de gavemærker. Tror jeg har lavet mindst 100 gavemærker i år bl.a med det lille søde rensdyr som Mie

STORT til lykke til dig Hanne, jeg giver Carsten besked i løbet af i dag, så han ved det er dig. Så siger du det bare (eller skriver det som kommentar i din ordre), så skulle den være i vinkel. 👍

I denne uge trækkes der ikke en adventsvinder, men ALLE kommentarer fra hele december deltager i vores  "det jeg ikke fik i julegave-præmie".  🎄🎅 og det er virkelig en flot julegave, nemlig et gavekort fra LUNA hobby på 500 kr.  IHH hvor bliver det spændende at se, hvilken kommentar der vinder og giver en af jer en ekstra GOD jul... så sæt i gang med at kommentere på denne måneds mange indlæg. Vi trækker vinderen 1. juledag kl. 15.00 og vindernavnet kommer i indlægget 2. juledag. HUSK det nu....

Tilbage til min travle søndag i oprydningens og indretningens tegn, som sluttede med en hyggelig time foran adventskransen, der i dagens anledning havde fået nye lys. Vi får nemlig adventspakker her i huset og det skulle der jo være tid til at nyde 💕. Jeg fik en ny og spændende Mikser til en god Gin og Tonic i tøsefarver og en STOR brun kasse 😮, som I kan se indholdet af nedenfor. Og så måtte vi jo lige arbejde lidt længere - for den skulle jo samles og afprøves. Lucky me....



Adventspakke nr 1 og det var jo hyggeligt nok, da det er en af mine
favoritter at snuppe en G&T i ny og næ.



.. og overraskelsen. Her kun prøvefyldt med mine Copics, som
helt sikkert skal bo i den, OSHs pakketape og tapegun i bunden og
min tote på toppen. Det bliver nok lavet om efter behov.

Nok om mig - I skal da bestemt starte ugen med nogle kort at se og kommentere på, men tillad mig
liiiige at dele dette WAUW foto:


OSH bloggen har som så mange andre en feature, der kan vise statistik for næsten alt. Min favorit er
at følge med i hvor på dagen mine indlæg bliver set og af hvor mange. Dette er uge 50 dog inden søndagens indlæg kom på. HOLD DA OP hvor I er flittige til at besøge os og kommentere. 1.070 klik på 6 dage og 80 kommentarer. Så gider man da godt ofre noget nattesøvn og trætte hjerneceller på jer - TAK for det. 💝 (nørdet bonus er, at jeg ved at klikke på den blå linje kan se, præcis hvor mange der har været inde på de forskelle tidspunkter).

Og her kommer nogle af Gitte fra Samsøs julekort:



Gittes eget designs trekanter er perfekte som juletræer og hendes tekst fra stempelsættet "Lillebitte JULE special" passer så fint til med lækker bræddebaggrund.



Her er det Tim H.s "bottlebrush trees" der er stemplet med flotte sværtede baggrunde
Julepost er fra Gittes eget design med denne størrelse juletekster.



Og her to enkle men fine trækort som jeg forestiller mig
en granskov ser ud fra en drone.
Udskæringerne der er sværtet lidt er igen Gittes eget design.

STOR tak for kortene Gitte, jeg har ikke tal på hvor mange du har doneret til os i løbet af de mange år, men jeg ved jo de kort du laver på messer eller kurser tit går til os og andre gode formål. Vi er jo bl.a. sidemakkere på scrap-a-mania, hvor du altid er superflittig. 👍

Det var mandagens indlæg - det er da en meget god start på en ny uge, ikke??

Dagens julespørgsmål bliver - er alle gaver indpakket og klar til at komme under træet, eller er
de som her i huset skjult hist og pist og mangler at blive pakket ind???




12 kommentarer:

Tina sagde ...

Som altid skønne kort fra Gitte, og du er da vist en heldig starut med de adventsgaver.
De gaver som er modtaget er pakket ind, da jeg simpelthen ikke har noget sted at gemme dem 🤷‍♀️ og lad os så ikke tale om den der er forsinket, som jeg stresser lidt over om den mon når frem 🙈

Pernille Jensen sagde ...

Så flot af Carsten at sponsorere præmier :D

Tak for jeres gode arbejde - og rigtig glædelig jul <3

Bodil Bording Hansen sagde ...

Fine kort fra Samsø, vores gaver er næsten færdige, der mangler lidt papir og til og fra kort
på nogle. 🌈🤗🌈

Annette/aka sagde ...

Du bliver sandelig OGSÅ forkælet i december…. Og jeg tror ikke, det betragtes som arbejde, at omorganisere på scrapværelset. Det er da kun hyggeligt.
Alle pakker er klar her.
E og mig snakkede i går om, at vi havde svært ved at huske, hvor alle pakker er gemt. (Mest for at drille H.)
Hvortil H siger: “De er i dit skab i soveværelser”.
Jeg ved virkelig ikke, hvordan hun har set det. Hun har ingen grund til at komme i mit skab.

Tina-Smedegaard sagde ...

Da jeg er blevet syg, er alle gaver ikke pakket ind, men det når jeg nok. Flotte kort fra Gitte, og en flot præmie fra Carsten og Luna Hobby.

Lene sagde ...

Lækker præmie fra Luna Hobby.
Flotte kort

Hanne Gissel Gross sagde ...

Heldige mig har vundet 😍🥰JUBIIII. 1000 tak til Carsten for at udlodde præmier hver søndag i december.
OG Gittes julekort er SÅ fine.

Camilla Schouw sagde ...

Sikke nogle fine træer 😍

Bertram sagde ...

Så fine kort fra Gitte 🎅 Sygdom gør at jeg hverken er færdig med at pakke ind eller købe julegaver.

Soffie Bonde sagde ...

Super flotte kort Gitte har skabt! Min mand står for gaverne i år og ... altså de er ikke købt endnu (d. 21.12) men jeg har fuld tiltro til at det skal han da nok nå! ;-)

Freya Rasmussen sagde ...

Jeg har stadig gaver der mangler at blive pakket ind 🎁

Lonny sagde ...

Jeg har vist ikke pakket en eneste gave ind endnu 😱🎁🤦
Gitte laver altså det flotteste kort - jeg bliver så inspireret 🫶