mandag den 4. december 2023

4. december - så er det hverdag igen.

Sikke en start på december måned. Jeg havde lidt familietravlt med hospitalsbesøg, fødselsdag og adventssøndag så indlæg nr 1 kom på natten til 1.12. og 6timer senere tidligt om morgenen havde 
der været 60 besøg og 6 kommentarer. Det tegner godt for decemberbloggen i år. Tusind tak til både
natteravne og de morgenfriske. Så gider man jo bestemt godt blogge videre.  💗👍

Og her til aften havde vi så lidt over 20 kommentarer at trække lod i blandt - der er jo kun gået 3 dage.
Vinderen blev denne kommentar:

Den sødeste lille hjælpe-nisse. Jeg har en video fra mine drenge var små og åbnede pakkekalender. Den har jeg set meget de sidste dage.

Til lykke til dig Lene fra Børkop - du vandt det første gavekort til LUNA hobby på 100 kr. Det bliver jo nok en webordre, for mine 63 kms køretur blegner jo når jeg ser at du ville have 193 km til Køge 😮
Men til lykke - jeg giver Carsten dit navn i en mail, så du bliver genkendt når du laver en ordre.

Vejret artede sig søndag og hurra for det, for vi har hørt på Fiftys plageri om en køretur til Køge siden lørdag morgen. Han glædede sig rigtig meget til at se Carstens nye butik og det gjorde vi jo også. Så afsted det gik. Der ligger et opslag på Instagram med fotos fra dagen, så her kommer kun billedet af
2 gode venner, der får sig en god lille øl-snak.

Sikke en masse plads og varer - til lykke med det hele til Carsten, team Luna og alle os andre.

Her kommer dagens julekort fra Birgit R i Lyngby og i løbet af ugen skal vi nok vise hvad vi "kom til" at købe, Mie og jeg.



Her hele tre festlige kort med ældre by Lene dies med træer og med julemand, -kone og snemand.



Dette kort holdt i rødt og hvidt har 2 slags mig ukendte juletræer skåret ud i mønsterarket,
så den røde matte kommer til syne.



Fint mønsterpapir med små nuttede dyr i hver sin tekop og et rødt JULEKNUS.



Lyslilla og blågrønt kort med fin lille strimmel mønsterpapir med et hav af juletræer
og igen de enkle men fine juletræer.

God ny uge allesammen, vi holder øje med kommentarerne og glæder os til næste lodtrækning på søndag 10.12. Kig forbi vi har nye ideer osv. hver dag her i december.



10 kommentarer:

Christina Biermann sagde ...

Ville ønske det var mig der var forbi Luna, men en bro og en lungebetændelse satte en stopper for det, og rigtig god bedring til manden.

Tina sagde ...

Ja, tillykke til Luna og tillykke til Lene 🥳
Sikke nogle fine julekort, og hvor er det papir bedårende 😍

Grete Heldt Frederiksen sagde ...

Hvor er det nogle søde kort, især dem med nisserne og snemænd.

Bertram sagde ...

Tillykke til Luna og Lene. De fine julekort med snemænd og koner er dagens favoritter.

Jean sagde ...

Ville ønske jeg havde haft råd til en tur forbi Luna hobby -man kan jo ikke bare kigge 🤪 Men glæder mig til at besøge den nye butik engang.. Skønt billede du fik fanget med Carsten😁
Søde julekort 😊

Hanne Gissel Gross sagde ...

De sødeste julekort i både traditionelle og utraditionelle farver 👏

Annette Andersen sagde ...

Tillykke til Lene. Og dejligt for Luna hobby med mere plads

Lonny sagde ...

Stort tillykke Lene... et tilskud til shopping i Lunas hobby er jo fantastisk... 🎁
Også et virkelig stort tillykke til Carsten & alle i og omkring Lunas hobby... En skøn butik med ligeså skønne mennesker 🫶

Lene sagde ...

Tusind tak. Ja, jeg har lidt langt til Køge. Men det ville nu være hyggeligt at komme over og se den nye butik

Freya Rasmussen sagde ...

Stort tillykke til Lene og ikke mindst Lunas hobby!