onsdag den 6. december 2023

6. december - i dag er det kort fra Jannie Thorgersen vi viser

Vi er i vintertema, med snepersoner, sne og julegrønt i dagens indlæg.


Vi lægger ud med dette superflotte lag på lag på lag kort med distressede og sværtede kanter,
lækre fint afstemte papirer og et sødt lille snemandsbillede alt sammen fra Maja Design.



Jeg svælger lige i endnu et stykke mønsterpapir med kristtjørn, her holdt i sarte farver
og parret med fine rosa farver. Der er to tags med både snefnug, stjerne, grønne blade, perler,
og et tag med glædelig jul, men det ser stadig meget roligt at afstemt ud.



Tilbage til snemænd, her er det dog en snepige med rottehaler. Et superenkelt men samtidig cute kort.
Det er et C.C. design stempelsæt der hedder Tiny Winter og ser sådan ud:


Se lige nogle søde små venner hun har. 😍 Foto lånt fra CC Design team.


Vi bliver i sneen og se lige dette super enkle kort med sne og graner og et lækkert satinbånd,
der matcher matten af kraft karton.

TAK for de fine kort Jannie.

Vi har været i gang med at lave lidt med de nye ting vi købte i weekenden hos LUNA, men først her til aften, så de bliver fotograferet i morgen i dagslys og vist en anden dag. Skriv gerne i kommentarer, hvis der er noget I gerne vil se, så prøver vi at opfylde det.

10 kommentarer:

Christina Biermann sagde ...

WOW siger jeg bare, er total vild med det, med snemanden,

Hanne Gissel Gross sagde ...

Jeg er total MajaDesign fan, så første kort er øjenguf. Så jeg er jeg også tags-fan, så lækkert at se h ordan tags kan bruges ovenpå kort. 🥰

Annette Andersen sagde ...

Vildt flotte kort, og lækre farver

Annette/aka sagde ...

Rigtig fine julekort, og især den lille pige med rottehaler er jeg vild med.

Bertram sagde ...

Jeg elsker variationen i dagens kort, simple og lag på lag 🥰

Tina sagde ...

Sikke nogle små søde snemænd 🥰

Lonny sagde ...

Det er så imponerende hvordan et kort kan sige så meget... Både de detaljerede med deres nøje udvalgte pynt og sammensætninger & de klare enkele der i deres simplehed sætter en perfekt julestemning...

Soffie Bonde sagde ...

Flotte kort Jannie! Jeg er helt pjattet med dét med tag i sart lyserød og mint!

Anonym sagde ...

Jeg synes det første kort giver en så dejlig stemning - så smukke papir!

Freya Rasmussen sagde ...

Rigtig flotte kort med god variation. Det er lidt til hver en smag.