onsdag den 8. december 2021

8.12. Hvad siger vi til flere kort med julemanden??

Vi siger JA tak - ja vi gør!

I dag er det kort fra Mie Skov Habæk - og TAK for dem 👍


Jeg elsker og jeg køber ofte julepapir med nuttede motiver - bruge dem rigtigt
er så en helt anden snak - men her er en fin ide.
Den lille strimmel med køen af biler der har hentet deres træ og har selve Santa
og hans overlæssede kane forrest danner en god top på dette kort
og så giver resten nærmest sig selv.


Hastigt videre til næste kort - hvidt og guld kan også noget.
Her en fin guldramme med kogler og julegrønt og en springende hjort
- eller er det en af Rudolfs venner der er på springtur??
Fin sart baggrund, hvor Mie har forgyldt nogle få agern.


Vi lader ham lige få sidstepladsen i indlægget også ham Julemanden.
Her står han med sin lange liste med navne på børn der skal have gaver.
SÅ lang er min heldigvis ikke, men jeg ryster lidt ved tanken om pressemødet
i eftermiddag med tanke på sidste år, hvor de sidste gaver pludselig ikke kunne købes.
Det var der dælme ikke meget HO HO HO over - som der elles står på den røde fishtail strimmel.

Rigtig god onsdag til jer allesammen fra mig og 🐻, der siger han vil bygge en snemand, hvis der kommer nok i dag - vi får se.


8 kommentarer:

Ea Christiansen sagde ...

Super fine og meget forskellige kort. Så dejligt at se vores hobby udfolde sig på SÅ mange fantastiske måder 😊

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort med fine detaljer - og endnu mere til inspirations"posen". TAK for det :)

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke nogle herlige kort 🌈🎄🌈

Bertram sagde ...

Fine kort der er vist. Elsker også papir med fine motiver og detaljer.

Mette Nysted sagde ...

Super fine kort. Jeg er virkelig glad for inspirationen, da jeg er ret udfordret på at bruge det fine mønsterpapir/papir med mange detaljer.

Christina H. Petersen sagde ...

Vi kæmper vist alle med at få brugt vores fine papirer på bedst mulige måde sommetider 🤭
Men de er super fine 😊

Susanne sagde ...

Så fine🎄🤶🎅

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Super fine kort 🥰 Det er altid skønt med noget inspiration til at få brugt mønstret karton, især rester ⛄️