fredag den 3. december 2021

3.12. Linda Rasmussen står for disse fine julekort

Vi skal et smut forbi dyrenes verden kan I nok se 😍



Først en dag hvor der stadigt er grønt rundt omkring og alt er roligt. 
Jeg er lidt vild med isbjørnen med halstørklædet.
God jul er en die fra Simple and Basic.


Men SÅ faldt snefnuggene som dette LÆKRE kort viser.
Lawn fawn (jeg er vild med det firma) står får den fine Stitched snowflake background.
Magic Iris Snowflake Add-on (også LF) hedder den fine cirkel med snefnug, som Linda her har
givet en cirkel med stikninger i midten og endnu et God Jul fra Simple and Basic i guldkarton.


Og så kom der liv i kludene og party i flokken skal jeg lige love for. 
Se lige hvor fornuftige de alle er med halstørklæder på.  Så nuttet.

Det var dagens lille julekort-indsprøjtning - men i modsætning til de andre indsprøjtninger man kan få i øjeblikket håber jeg bestemt ikke at denne gør jer immune overfor julekort - for der kommer mange flere - bare vent.

I skal endelig bare kommentere løs - det er først på søndag efter 21.30 Fifty og jeg trækker den første december vinder. 🎄🎅


11 kommentarer:

DT-Stine sagde ...

Hvor ER de fine ( og enkle) tænk at matter kan gøre så meget . De er virkelig skønne . Mvh Stine66

Ea Christiansen sagde ...

Super fine kort med dejligt glade dyr ☃️

Marianne Egstrup Petersen sagde ...

Så skønne kort. Lige min stil. Elsker det simple. ❤

Susanne sagde ...

Hvor er de fine❤️🎄🤶🎅

Laila Toudal sagde ...

Så søde

Mette Nysted sagde ...

Den snowflake baggrund er fantastisk. Rigtig søde kort :)

Bodil Bording Hansen sagde ...

Søde julekort 🌈🎄🌈

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Så fine kort - og ja, den isbjørn er så skøn, men pingvin og ræv er også kære

Christina sagde ...

Elsker de dyremotiver ❤️

Betina Olesen sagde ...

Skønne og festlige julekort... ohhh den baggrund med isblomsten kendte jeg da ikke lige. Men nu ved jeg ikke lige om jeg er glad for vide det eller ej ;-) ;-) ;-)

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Så fine og enkle kort, en god måde at få brugt sit mønstrede papir på. Det kan jeg ofte selv komme i tvivl om med sådan noget mønstret, så tak for inspiration og glædelig december til alle 🎅❤️