mandag den 13. december 2021

13.12. Julen kommer nærmere og nærmere - det er SÅ hyggeligt!

Så tager vi hul på en ny uge IGEN, den næstsidste decemberuge inden JULEAFTEN. 

Men allerførst siger vi til lykke til vinder nr 2 her i OSHs store adventskonkurrence i samarbejde med Gitte fra Hobbyboden. I denne uge har der været 998 besøg og næsten 70 kommentarer. I ved da lige hvordan I skal få mig til at fortsætte med at blogge hver dag i december.  Det er samtidig dejligt, at I er så søde til at kommentere, så alle der får deres kort vist også får nogle kommentarer herinde. TAK for det.

Det blev denne kommentar:

Så fine kort, som jeg håber, at ejermand ser herinde. Jeg har længe overvejet den første julemandsdie - måske, jeg skal overgive mig til ham :)

Den er skrevet af Lone Thyme Ørnstrup og til lykke til dig !!

Dagens kort kommer fra Jannie Thorgersen, I så et enkelt af hendes kort i går, fordi det passede så fint til historien - men her er nogle flere.


Lækker rød/grøn farvekombination - sød juletræ og totalt nuttet julemus med nissehue.
Jeg kan genkende stregen som at det er et motiv fra Love2stamp - måske fra en speciel julepakke.


Hyggeligt snemandspar der nyder udsigten.
Disse er fra Stampin Up og hedder Spirited snowmen (der er 2 andre i sættet)
Fint afstemt stribet mønsterpapir også i rød/grønne farver.


Det er et fold-op kort som I kan se her.


Her er den igen - den søde lille mus. Nu med tophue.
Han er fra et sæt fra Love2stamp der hedder 3 små mus.
Igen perfekt afstemte røde og grønne farver.


Denne skønne lille snemand var lige ved at give mig grå hår. 
MEN jeg fandt ham fordi "Google er min ven". 
Han er en del af et skønt snemandssæt fra MFT og er tegnet af skønne Birdie Brown.
Sættet hedder "Present time" og de søde juletræer er også med i sættet. 
Han står med en julegave over hovedet - Jannie har været kreativ og givet ham en hel stak.

Det var dagens indlæg - god ny uge og husk "en dag uden lidt kreatid er en arbejdsdag..." og det er f..... uhyggeligt her midt i juletiden.  😄



9 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jannie har igen lavet nogen rigtig søde kort i dejlige julefarver.
Og igen har hun malet så fine motiver.
Tillykke til Lone.

Mette Nysted sagde ...

Ej hvor er de alle monster søde 😍 den mus er da alt for nuttet 🐭 jeg er vil med teksten på kortet med snemanden og han gavetårn. 🎁🎁🎁🎁

liza sagde ...

Årh, de er rigtig fine de kort😍 er vild med farverne; og baggrunden til snemanden er SÅ flot lavet🤩

Ea Christiansen sagde ...

Super fine kort og spændende foldning på SU kortet 😊

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Så skønne kort i dejlige julefarver, den lille julemusik er slet ikke til at stå for 😍

Susanne sagde ...

Så fine og endda på min fødselsdag🇩🇰

Bodil Bording Hansen sagde ...

Dejlige julede kort, med fine jule farver 🌈🎄🌈

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det er så fantastisk at have vundet. TUSIND TAK for det, Charlie og Gitte. I spreder så meget juleglæde hos os alle.

Endnu engang de skønneste og sødeste julekort. Særligt de to sidste er jeg SÅ vild med. De skal da nærstuderes og så må vi se, om jeg kan få lavet lige så flotte kort :)

Annette Andersen sagde ...

Virkelig fine kort