lørdag den 18. december 2021

18.12. i dag er det nogle ups fotos jeg havde på kameraet

Jeg har et kvalificeret gæt - Nemlig at de er fra Annette A. (aka) - men jeg kan tage fejl. Det finder jeg måske ud af ud fra jeres kommentarer, men fine er de.

Det er UPS fotos fordi jeg åbenbart har glemt at tage et foto af et navn, som jeg plejer at gøre, når det er kort uden navn bagpå.


Nissen med julegrød er et julestempel fra NHH design  - så langt så godt
og her sat sammen med nogle fine country-style papirer.


Grunden til jeg gætter på Annette her, er den fine baggrund med små julegaver, 
hun er nemlig ret skrap til at mixe mønstrede papirer med god succes. 
Den skønne snemand i koppen er fra Cottage Cutz og det danske tekststempel
er fra Gittes eget design - et julesæt der hedder Julen har englelyd...


Glædelig jul - og ja rigtig gættet jeg har haft hjælp til at udvælge dette kort 
af "you know who" 😝 - igen et motiv fra Cottage Cutz.

Tak for kortene og god lørdag. HUSK du har indtil søndag aften kl. 21.30 til at få kommenteret færdigt på denne uges indlæg inden jeg trækker en adventsvinder. 


8 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Der er bare så mange fine julekort

Annette / aka sagde ...

Du har ret Charlie. Man kan ikke gemme sig i mængden. LOL.
God weekend til fam Johansen.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Søde skønne kort

Ea Christiansen sagde ...

Jeg kan godt forstå Fifty har valgt liige netop det kort... det er en SKØN bamse 😍😂🤣

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde kort, med skønne julerier 🌈🎄🌈

Sivsko sagde ...

Super søde kort👍🏻

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Super søde julekort, hold da op der er mange fine lagt op i denne tid 🎄🎅

Mette Nysted sagde ...

Søde kort 😍 Jeg glæder mig at jeg en dag kan bruge mønsterpapir lige så godt 😆 Den bamse er alt for sød, tænker næsten at jeg må eje den hvis den stadigvæk er på markedet.