torsdag den 16. december 2021

16.12. Dagens julekortleverandør er Randi H-J.

 Randi er som de fleste ved Nadja (NHH-designs) mor og Solveigs søster. Her nogle af hendes fine   julekort.



Hyggeligt kort med de to kopper i lækre farver.
Tekstdies med Varme hilsner er mattet på vellum.
NHH design står bag både dies og mønsterpapir på kortet. 



Her pynter to gnomer juletræ - skønt motiv jeg ikke helt har styr på hvor stammer fra.



God jul kort - med die fra Simple and basic.
Det flettede julehjerte er fra NHH design.
Kortet er holdt i grå og røde farver og det ser da nissegodt ud.

TAK for kortene Randi og god torsdag til alle der kigger med herinde.


7 kommentarer:

Ruth Tingleff sagde ...

Søde julekort. Det hjerte fra NHH har jeg brugt meget.

Ea Christiansen sagde ...

Super fine kort 😊

Tina-Smedegaard sagde ...

Dejlige julekort.

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Dejlige kort, julehjertekortet emmer af nostalgi ❤️🥰

Mette Nysted sagde ...

Ej hvor er de søde. Der er da et design med julehjertet jeg bliver nødt til at lifte 😁

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det ser da nissegodt ud - og heldigvis har jeg det kære julehjerte liggende og venter på at blive hentet af mig :)

Annette Andersen sagde ...

God jul dien er bare så fin og enkel