torsdag den 2. december 2021

2.12. I dag er det Ann's kort vi kigger på

 2. december og i dette indlæg er der både nisser, rensdyr og mistelten. "It's beginning to look a lot like Christmas" får jeg helt lyst til at nynne.

Dette lille udvalg af Ann V B Jensen har også gang i flere danske designere og et enkelt smut over til Sverige.


Her er det en sød lille juleelg fra samarbejdet Danske Stregers første stempelsæt.
Den lille juleelg med julehilsen er Three Scoops bidrag til det sæt.
Drillenisserne kommer også
fra Three Scoops



Dette kort med lækkert gråt bånd viser også et motiv fra Danske Stregers julesæt
- med mistelten fra Simple and Basic



Og det sidste er et nordisk samarbejde - øverst GOD JUL dies fra SImple and basic.
I midte nissemor og nissefar som er gnomer fra Gummiapan 
Og nederst tekststempel fra Gittes eget design - Varme Juleknus

Tak for de mange kommentarer på det første decemberindlæg, dejligt at I kan bruge det vi viser og at Gitte og jeg har ramt rigtig med at være lidt nisse-barnlige 😍 i denne måned. For nye læsere, smut lige forbi 1. december indlægget og læs hvad der er anderledes i december i år herinde.

God torsdag her fra HQ i Allerød.


9 kommentarer:

Bertram sagde ...

Så fine og forskellige kort fra Ann 🎄

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Så fine kort - og med en rigtig fin farvelægning. Er særlig vild med misteltenen

Ea Christiansen sagde ...

Hvor er det fedt at se så stor forskellighed hos den samme person. Fedt! 👍

Marianne Egstrup Petersen sagde ...

Jeg simpelthen elsker julekort. ❤

Susanne sagde ...

Så søde dejligt med inspiration🎄🤶🎅

Mette Nysted sagde ...

Jeg ønsker mig stadigvæk den talent at kunne farvelægge så flot.

Christina sagde ...

Den lille elg er liiige mig 😍

Betina Olesen sagde ...

Synes det er fedt når man mikser forskellige designer...og især når designerne er vores egne ;-)

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Åh de er søde de nisser, og så flot farvelagt 🎅 glædelig december til alle herinde 🎅