lørdag den 11. december 2021

11.12. Tegner til en hvid lørdag i dag her i vores område. Det passer Conny H's kort lige til.

Her kommer nemlig en lille serie, der holder sig til hvide og blå farver. 

Conny er OSHs "fjern-hjælper", der er sød at tage sig at de områder, Fifty og jeg ikke lige kommer til så ofte. Det er en uvurderlig hjælp for os.

Conny er samtidig meget glad for Stampin Up produkter og samtidig virkelig god til at anvende dem.
Så I må bære over med mig, når jeg ikke kan slynge om mig med navn på de forskellige materialer, der er brugt - men jeg ved man kan google SUs kataloger på nettet - og der kan I helt sikkert finde det hele.


Som man siger i de engelsktalende lande "Let's not forget the reason for the season".
Det husker Conny her, med det fine foldud kort med Mary og Joseph på vej til Betlehem.


og SÅ fint er det i sin helhed. Næsten som at være der selv. 


Vi bliver i de hvide og blå farver med dette søde lille motiv.


Og det der før var en del af foldud kortet klarer sig også fint alene på dette kort.

TAK for de mange smukke kort Conny. 

God weekend til jer allesammen - her i huset får vi gæster, da Mie har ønsket en så vidt muligt Coronafri fejring i lidt større lokaler end hun selv bor i. 


6 kommentarer:

Ea Christiansen sagde ...

Wauw sikke nogle fine kort med SU produkter 😍

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Så smukke kort i blå og hvid, enkle i udtrykket, men alligevel meget fine 🥰 jeg er vild med dem alle 🎄

Bertram sagde ...

Skønne kort fra Conny, er vild med farvevalget.

Annette / aka sagde ...

Wauw for nogen flotte kort Conny har lavet. Smukke motiver i flotte farver.

Ruth Tingleff sagde ...

Virkelig smukke kort 😍

Mette Nysted sagde ...

Så fine kort. Jeg er vild med den blå farve 😍 når jeg ser den julekugle med huse i, så tror jeg, at jeg meget snart skal have fat i sådan en die med huse. Har kigget på dem længe, men skal jo også kunne bruge dem. Tak for inspiration 😊