søndag den 25. december 2022

Lille indlæg mens vi holder fri og spiser julefrokost med familien

Nu kommer der lige et par dage med julefrokoster og familiehygge, så her nogle julekort fra Anne Mette Porse, som I kan hygge jer med at kigge på imens:



Med venner i Skotland falder jeg altid for kort med tern, som dette.
Jeg kan også godt lide "lag på lag" design og prikken over i'et er den lille diecuttede krans.



Her er det også lag på lag - men kanterne er røde og motivet er kristtjørn.



Juleknus die fra Simple and Basic, et lille bånd på tværs og et par juletræer af ældre dato,
der dog stadig er fine. To grønne nuancer i spil er en fin ide.

TAK til dig Anne Mette for de fine julekort.

Håber I har haft en dejlig juleaften, det havde vi - og jeg var så heldig at få "legetøj" forklædt som blød pakke - vil I se hvad det var??  Så kan jeg vise det i mit næste indlæg.😊


7 kommentarer:

Bertram sagde ...

Glædelig jul og tak for den fine inspiration året igennem. I dag er ingen undtagelse, så fine kort. Jeg har også fået lidt legetøj og det er jeg glad for 🙂

Soffie Bonde sagde ...

Glædelig jul til dig og dine Charlie! Og ja selvfølgelig vil vi gerne se din “bløde” pakke 👏 dejlige kort fra Annemette!

MosteH sagde ...

Sikke nogle flotte julekort. Glæder mig til at se dit legetøj, forklædt som blød pakke. Her var en kreapakke pakket ind i kassen fra Hobbyboden, så lignede det jo ikke de dies, jeg havde ønsket. Men det fik jeg. Hvor kan man da blive glad.

Conny sagde ...

Tak for et inspirerende år.Jeg kan kun sige: Jeg glæder mig til indlæg og inspiration i det nye år.
Hav nogle dejlige minderige juledage - og et pragtfuldt Nytåt.

Conni Winther sagde ...

Flotte kort og glædelig jul🎄🧑‍🎄🎄🎅🎄

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke nogle skønne kort - særligt det sidste er jeg helt vild med. Det er en skitse, jeg med garanti vil lade mig inspirere af :D

Mette Nysted Jensen sagde ...

Så fine kort med god brug af designpapir Anne Mette