torsdag den 15. december 2022

15. december - Fifty var træt ovenpå shoppeturen i går

HOVSA - nu blev det igen lidt halvsent og se lige det bebrejdende blik jeg modtog fra Fifty, fordi
vi så Frankrig spille sig i finalen til VM. Smut du nu bare i seng Fifty og tak for shoppehjælpen i går, nu får vi vel ikke små honningkrukker allesammen? 


Ud i et natdragt og sovedyr scrorer højt på nuttedhedsfaktoren, ikke?

Her kommer nogle flere af Linda Rs julekort:



2 kort nu man er i gang, fordi man får en fin oval tilovers fra det første.
Selvom det grønne karton med de små graner er fra en Bilkablok, kan man jo godt
være sparsommelig med det og som her bruge det på et andet kort, ikke ?
Og gøre det med det samme, så det ikke først skal en tur i restekassen.
I øvrigt er jeg vild med at den lille nisse fra Gummiapan sidder der på billedrammen.



Her kan jeg også genkende baggrundsarket fra min Bilkablok, smart med de to ensfarvede striber i bunden, Den mønstrede strimmel på tværs og den hvide cirkel med den nuttede pingvin
fra et Mama Elephant julestempel sæt.
Jeg forestiller mig han siger "Surprise" når han springer op af pakken.  😍



Dette flotte ark krævede ikke meget for at blive et fint og enkelt kort.
Et par matchende enamel dots og et grønt banner fra NHH design.

TAK for kortene Linda R.

HUSK at I kan kommentere på december måneds indlæg hvornår det passer dig, hvis du ikke lige havde tid den dag det kom på. Jo flere kommentarer, jo flere chancer har man jo når vi når til lodtrækningen og Fifty og jeg hygger os med at læse dem allesammen kan I tro.


3 kommentarer:

Hanne Gissel Gross sagde ...

Flotte kort til inspiration igen igen.

Mie Skov sagde ...

Flotte og meget forskellige kort.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort i min favoritfarve - mørkegrøn! Den oser af hygge og varme og kan bruges til både jul men også natur. Så elegant og så flot.