lørdag den 17. december 2022

17. december - Hundeslædekoldt men smukt her til aften...

Jeg kom hjem fra en sen køretur og blev mødt af det smukkeste syn på vores lille villavej. Vi har græsfortove hvor sneen bare kan blive liggende og da mine billygter ramte dem, var der tusindvej af små lysglimt fra al frostsneen. Samtidig hørte jeg "It's beginning to look a lot like Christmas" i radioen, så det var bare ren hygge. 

Så jeg fik lyst til at lave et indlæg med lutter snekort som så kommer fra flere forskellige kortmagere.

Her kommer de og drysser julemagi over os allesammen:



Et smukt og enkelt snekort fra Ann ønsker glædelig jul.


De  to små, søde krammere fra My Favourite Things står i en lille snebyge.
Dette søde kort er fra Heidi K.



Her er det også My Favourite Things der står bag stemplet med pigen og hendes hund.
Den stemplede baggrud med snefnug og den fine farvelægning står Tina W. for.



Melissa S. har hygdet sig med juletræsmotiver som baggrund og Danske Stregers julestempel
der passer fint i cirklen er fra Gittes eget design. 



Og Pia Krogh Larsen sætter punktum her i dagens indlæg, med dette enkle
og fine kort med et tekststempel fra Gittes eget design på en baggrund af prikker i flere farver.

Mange tak for jeres bidrag i årets løb allesammen og specielt til jer 5 her i dagens indlæg.

GOD weekend allesammen - her skal der købes flere gaver inden vi er klar til juleaften.


7 kommentarer:

Heidi Kjærbye sagde ...

I dag har jo været overdrevent smuk med funklende hvidt pga frosten, så kan lige forestille mig det smukke syn på din vej i aftes. 😍 Og så skønt at gense et af mine julekort fra tidligere og blandt andre smukke kort. 😊

Anonym sagde ...

Fine kort allesammen.

Hanne Gissel Gross sagde ...

Hilsen Hanne

Bertram sagde ...

Fine snekort 🙂 Jeg havde samme oplevelse af frostsneen i går, og nød det smukke syn.

Soffie Bonde sagde ...

Igen skønne kort - elsker bare julekort!

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort - og pludselig bliver jeg mindet om, at jeg er fan af MFT og deres skønne stempler, særligt når de krammer ❤

Mette Nysted sagde ...

Ej hvor er de fine.
Jeg elsker at gå med hunden med pandelampe når det er mørkt og der er frost, så glimter alt ✨✨✨😍 Jeg elsker frost!