tirsdag den 6. december 2022

6. december og vi tager hul på den 1. af de 3 uger inden juleaften!

Velkommen til en helt ny og ubrugt uge. Jeg har fundet nogle fine julekort fra Ditte Mikkelsen,
som jeg viser her i dag. Der er fuld skrue på nuttethedsfaktoren, men det kan jeg også godt lide
ved julen.



Et hyggeligt julekor i Pingvinkøbing, hvor de har samlet sig på byens torv
og synger julesange i fællesskab.



Så går vi over i de grønne nuancer, og det kan også noget.
Jeg har googlet og kan se dette "Gnome and santas workshop" stempel i en Etsy
shop fra USA - det gør os ikke så meget klogere, men lige gnomer findes der en masse
stempler med, så I finder nok noget lignende.



Her er det et stempel fra Gerda Steiner der hedder "Little Christmas Reindeer"
han sidder her midt i den sneklædte skov. Hvor mon han skal hen med sin lyskæde.



OK så forstår jeg det bedre - han er på vej hen til dette skønne juletræ, hvor 18 hunde, katte og fugle mødes i denne fine opstilling som byens juletræ - det er et Mama Elephant stempelsæt.

Det var det jeg havde at byde på i dag. 1000 tak til Ditte for de fine kort. Håber I nyder inspirationen
og hvis vi viser noget I selv har derhjemme bliver det måske støvet af og får lov til at blive leget med
en ekstra gang.

TAK for alle kommentarerne, hyggeligt at læse dem hver dag og dejligt at vide der er mange at trække lod blandt når måneden er slut. 

Lidt nørdet viden fra bloggers servicemeddelelser til mig som blogejer. I denne blogs levetid har den haft besøg 518.554 gange - WAUW over en halv million kig på de 1.211 indlæg der d.d. ligger herinde.


8 kommentarer:

Trine sagde ...

Sikke nogle flotte julekort. Dejligt med god inspiration.. 🎄🎄

Lene sagde ...

Sikke søde julekort

Hanne Juul-Olsen sagde ...

Nuttede dyr kan jeg ikke stå for, så skønne kort 😊

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super søde julekort 🌈🎄🌈

Mette Nysted sagde ...

Ej ej ej jeg elsker de søde kort. Pingvinerne der synger 🥰 jeg elsker når kendte tekster, talemåder osv er ændret til noget sjovt så det matcher stemplerne.
Det søde rensdyr med lyskæde må gerne stå i min have i stedet for et juletræ 🎄🦌

Bertram sagde ...

Fine kort fra Ditte. Elsker de små dyr 🥰

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort med masser af glæde til at sprede hos modtagerne.
Gad vide hvor mange af de besøg, jeg har haft del i 😍 Jeg kommer jævnligt, når jeg skal være kreativ pga al den fantastiske inspiration, der er herinde 🙏

Jean sagde ...

En masse skønne kort, hyggeligt med koret på det første..

Flot med det antal besøgende 😍