lørdag den 24. december 2022

Julekort #12 I aften er det JULEAFTEN...

Men den 24. er også den dag hver måned hvor Pia Krogh Larsen, Gitte Yhman og jeg viser jer nogle af vores julekortideer, så "here we go".

Pia lægger ud med dette smukke kort i hvidt og guld:

Jeg har gemt dette julekort til denne måneds visning, for det er jo netop nu vi har udsigt til de smukt pyntede juletræer rundt i de små hjem.

Hvidt, guld og lidt sort er kortets farver. Kuglerne kan laves med en cirkelpunch eller som jeg har gjort med en cirkeldie med stikning - her er den fra Gittes eget design. Det samme gælder God Jul stemplet fra sættet Juletid, der har mange andre fine tekster.

Det giver et fint udtryk når kuglerne er i forskellig højde og stregerne (snorene) de hænger i giver indtryk af at nogle er foran andre. Lidt guld bling og en lille sløjfe i glimmerkarton på hver er lige
prikken over det berømte "i". 

Jeg siger Rigtig Glædelig jul til jer allesammen og tak for i år.

Er I spændt på at se hvad Gitte har lavet til denne måned - for det er jeg - det kommer her.


Gitte skriver om sit kort:


Kære allesammen. 
Denne gang har jeg brugt danske stempler fra Love2Scrap og Three Scoops.  De laver begge nogle rigtig fine og søde motiver.
Baggrunden på kortet er lavet med Distress oxide ink.  Jeg bruger dem ofte, da de blender farverne rigtig fint. Teksten god jul er en die med skygge fra Three Scoops. 

Rigtig god jul og godt nytår til jer alle. 

Jeg har hygget mig med at være med i "vi laver julekort hver d. 24." gruppen i år og glæder mig til at fortsætte i 2023.

Må vi også se et kort fra dig Charlie - eller er du slidt helt op efter 23 dages blogindlæg 😍??

Hej Charlie her og nej - jeg er her skam endnu og har også et nyt kort at vise.

Det kommer her:


Den fine snefnug baggrund og den røde tekst er begge fra den tidligere nævnte store og flotte donation af dies og stempler, vi aldrig kommer til at takke nok for 💟.

Resten er fra eget lager - stjernen er en ældre lyseblå Marianne design die (den er i et sæt med en fin lille mistelten), hunden er en af flere søde vovser fra My Favourite Things stempelsættet Happy Pawlidays, der også har nogle år på bagen, men stadig er ret søde og sneboldbunken er fra Lawn Fawns Snowball fight fra i år. Farvelægning er med Copics.

Når det sner i baggrunden, bør det også sne på motivet har jeg lært af selveste Sandy Allnock, så det har jeg brugt min hvide Gelpen til. Samme dygtige dame har også vist måden at gøre hvide kanter mere naturlige, så det har jeg prøvet på huens kant og kvast.

Her fra HQ siger vi stor TAK til alle der har deltaget i Operation skriv hjem i årets løb og ønsker alle der læser med herinde en Glædelig jul og rigtig god juleferie. Også mange TAK til vores sponsorer, der bl.a. sørger for at der kan være en præmie hver måned i vores kommentarkonkurrence.  




11 kommentarer:

Conni Winther sagde ...

Endnu 3 flotte julekort👏❤️Tak dine gode fortællinger og de flotte kort, vi har fået hele måneden. Det har været fornøjelugt at følge. Du teamet og familien ønskes en rigtig glædelig jul.🧑‍🎄🎄🎅🎄
Mange julehilsner
Conn Winther

Birgithe.Dk sagde ...

Glædelig Jul til jer. Og tak for at vise de flotte kort. :-)

Unknown sagde ...

Så nåede vi så langt, fin Afslutning på julekort fremvisningerne . Jeg er stor fan af love2stamp stemplerne, så pingvin kortet er et stort hit her.

Glædelig jul til alle

Bodil Bording Hansen sagde ...

Ja glædelig jul og tak for alle de finekort som
er blevet vist 🌈🎄🌈

Hanne Gissel Gross sagde ...

Smukke smukke kort i dag. Især det første. Der er så meget dybde i det kort. Glædelig Jul til alle jer gæve på HQ incl Fifty

Bertram sagde ...

Dejlig inspiration fra jer alle 3, og tak for jeres inspiration året igennem. Glædelig jul til alle 🎅

Laila Toudal sagde ...

Dejlige kort, og tak for at inspirere os alle sammen
Glædelig jul til alle 🧑‍🎄🎄🧑‍🎄

Soffie Bonde sagde ...

Flotte julekort fr jer allesammen!

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort, I endnu engang har kreeret. De er smukke, søde og sjove. Det er så fantastisk at se jeres inspiration hver måned. TAK
Forhåbentlig bliver jeg bedre til at følge med i det nye år. Jeg håber i hvert fald :)

Anonym sagde ...

Så fine kort, jeg er vild med det første kort hvor designpapir kan komme til sin ret.

Mette Nysted Jensen sagde ...

Så fine kort, jeg er vild med det første kort hvor designpapir kan komme til sin ret.