onsdag den 21. december 2022

21. december er vi ikke enige om at julen kommer...

... uanset om vi er klar eller ej. Det håber jeg, for vi har pludselig fået sygdom her i huset og det har vi da SLET ikke tid til lige nu. Så den ene halvdel af husstanden ligger underdrejet og er forhåbentlig i gang med at sove det væk. Stakkels ham.

Jeg er så skiftevis julenisse og sygepasser i et meget stille hus. PC'en er heldigvis i den anden ende af huset, så jeg kan sidde her og lave dette indlæg med dejlige julekort så det er klar til 21.12.

Denne gang med kort fra Mette Hyldig og TAK for dem Mette. De er nok kommet hjem nu. 💝



Kvadratisk kort med kraft karton scallop matte og det store smukke snefnug
fra Tim Holtz (Sizzix) og god jul fra Gummiapan. Enkelt og smukt kort.



Samme grundide - men her som a6 kort med Gummiapan julepapir banner med god jul på mange sprog og et snefnug jeg ikke helt har styr på.



Nu er pynten rød og det giver et helt andet udtryk, samme god jul die og stjernetræet mener jeg er et ældre stempel fra Gummiapan og den lille stempeltekst VED jeg er derfra, for den har jeg selv.



Vi slutter af i dag med et fint lag på lag kort. Hvidt kort, Rød matte, mønstret matte og svagt grøn matte med udskåret GOD JUL og et stykke guldkarton bagved. 

I morgen bager vi julesmåkager - vi laver dem altid i sidste øjeblik, så vi ikke bliver fristet til smagsprøver i hele december måned 😄


8 kommentarer:

Christina Biermann sagde ...

Rigtig god bedring med manden

Bodil Bording Hansen sagde ...

Rigtig søde julekort 🌈🎄🌈

Bertram sagde ...

God bedring med manden. Håber du kan gå ram forbi. Skønne kort fra Mette. Kraft karton giver også et fint udtryk 🙂

Hanne Gissel Gross sagde ...

Jeg har i dette år fået øjnene op for, hvad kvistkarton kan. Og det ses jo tydeligt her. Flotte

Conni Winther sagde ...

Flotte kort👍 Rigtig god bedring til manden, håber du slipper🥰

Mette Nysted sagde ...

Håber at din mand bliver frisk til juleaften og at du klarer frisag 🙏🏻
Fine kort 😊😊

Soffie Bonde sagde ...

Mette laver altid sådan nogle skønne kort! Håber manden blev frisk til juleaften!

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Så smukke kort. Er vild med den effekt kraft/kvist karton giver