onsdag den 28. december 2022

Hverdagen er retur og julehyggen er ved at klinge af...

Her i huset står juletræet dog stadig - det kommer ned til Hellig Trekonger og selvom vi har levende lys
når det lige et par tændinger mere, før det pakkes ned. Dog har de små gæster 2. juledag sikkert støvsuget det for karameller.



Så det varer lidt endnu før vi siger farvel og på gensyn til julen.

Der var flere af jer, der gerne ville se min kreagave, der var forklædt som en blød pakke ved hjælp af bobleplast omkring papstykket 😍 - ja jeg har en opfindsom mand.



Jeg er vild med Lawn fawn og glæder mig til at finde på kort med
denne skønne bjælkehytte og se lige teksten i det lille stempel med bævere !
"I love you so dam much"

I dag får I lige 3 kort mere fra Anne Mette P. :

I dag ser vi på kort med samme mønsterpapir, men som alligevel er helt forskellige:



Første kort har mest af det fine julepapir sat på en frimærkeinspireret rød matte
og med et rektangulært tekstfelt med en stemplet juletekst.



Her har kortets hvide kortbase fået mere plads og teksten står på nederste del.
Mønsterarket er mindre og udskåret med die med 2 runde og 2 almindelige hjørner
det samme gælder den røde matte og prikken over i'et er den lille punchede kvist
kristtjørn med røde bær på.



Sidste kort har samme bund som kort 1, men matte og mønsterark er udskåret med flagformede
dies og der er stemplet Glædelig jul nederst på det lyse mønsterark.

Fine og rolige kort alle 3.  Tak for kortene til dig Anne Mette.

Så er der lidt nyt at kommentere på igen, for I skal da ikke løbe tør for chancen for at få del i lodtrækningen om december måneds præmie i kommentarkonkurrencen. Det er et gavekort på 200 kr fra Gavlhuset og for hver december kommentar du har lagt har du en chance i lodtrækningen. Vinderen trækkes 31.12 efter kl. 22.00.

Hvem mon løber med årets sidste præmie og en forsinket julegave - ja det får vi at se den 1. dag i det nye år om eftermiddagen når vi skriver det første indlæg i 2023.



10 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

Dejlig kreagave og søde kortideer

Jean sagde ...

Hvor hyggeligt med juletræet..
Det var da en fantastisk skøn julegave du har fået der 😍 spændende hvad du får lavet med det..
Fine kort 😊

Anonym sagde ...

Sikken en lækker julegave🤩 -Rikke Bagger

Laila Toudal sagde ...

Den julegave var også velkommen hjemme hos mig så jeg glæder mig til at sechvad du få lavet🎁🎄😘❤️

Hanne Gissel Gross sagde ...

Kreagaver bliver man altid glad for, men ekstra, når man ikke forventer det. Fine julekort. Det er sjovt at se, at samme mønsterpapir kan give forskellige udtryk.

Pipz1976 sagde ...

Lækker gave 🤶🎄🎅

Soffie Bonde sagde ...

Wauw en dejlig pakke - og skøn opfindsom med du har 😂 dejlige kort fra Anne Mette 💌

Bertram sagde ...

Sikke en dejlig julegave du fik. Jeg har også kigget på de nye Lawn Fawn ting, synes de er virkelig fine. Skønne kort med god inspiration 🙂

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

En genial indpakning til en skøøøøn gave, for særligt bjælkehytten er jeg vild med og har allerede tilføjet den til min favoritliste. TAK for at vise den frem.
Skønne kort, hvor mønsterpapiret får lov at blive vist frem på smukkeste vis

Mette Nysted sagde ...

Genial måde at pakke dies ind på. Så kan man da ikke gætte det.
Fine kort