onsdag den 14. december 2022

14. december - nu skal de sidste gaver i hus men her kommer der julekort.

I dag er der flere kort fra Randi HH vi kigger på:

Apropos gaver - så er det sådan der gerne snart må se ud herhjemme under træet 😍



Sværtet baggrund med Tim Holst stencil. God jul die fra NHH design og
de fine pakker er et stempel og fra NHH design. Hyggeligt kort.



Blålig sværte ser knaldgodt ud til baggrund for snefnug.
Snefnug dies er en jungle der er SÅ mange fine og jeg har ikke styr på hvor de
forskellige kommer fra. Har nu fået hjælp - snefnug er også fra NHH design ligesom tekst stemplet.



Den smukke NHH kristtjørn krans har vi vist tidligere på et andet kort,
men den tåler bestemt gentagelse - her med rød skygge bag sig og fine røde bær
skåret i glimmerkarton.



Her skifter vi pludselig stil og motiver, så jeg kan godt være i tvivl om disse kort er Randis eller Conny Hs - men det får jeg sikkert hurtigt at vide og så retter jeg herinde.  Fint er dette lille landskab ihvertfald.  SIDSTE NYT - selvom det var midt om natten skal man gå med sin første indskydelse, dette og det sidste kort ER fra Conny H.



Jeg vælger ofte at lave 1 foto i hvert indlæg større end de andre og denne gang skal det være dette.
Vi må ikke glemme "the reason for the season" midt i rødkål, risalamande og gaveregn.
Jeg ved desværre ikke hvem der står bag dette motiv - med vises skulle det da. 

Tusind TAK for kortene til både Randi og Conny H 💟

Jeg vil i øvrigt lige nævne, at alle vi der vil savne muligheden for at kunne deltage i hyggelige scrap-arrangementer med en håndfuld veninder, ikke må glemme at man kan kontakte Gavlhuset og booke plads i deres lokale i åbningstiden. Tænk at sidde der tæt på alle fristelserne og lave kort eller layouts.
Og man kan sikkert også arrangere forplejning/overnatning, hvis der er plads. Klik på linket og læse mere på deres hjemmeside. 

5 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Fine kort igen igen 🌈🎄🌈

Mette Nysted sagde ...

Søde julekort fra Randi og Conny 👏🏻😍

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Fine kort, man kommer i julehumør 🎄

Bertram sagde ...

Fine kort i skønne farver fra Randi. Connys julescener er også virkelig flotte.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Fine kort, der giver stemning af frost og vinter samt naturligvis Jesu fødsel.
Jeg bliver da lige lidt bekymret - hvorfor skriver du "alle vi, der vil savne muligheden for at kunne deltage i scraparrangementer" ... er der nogen, der er blevet aflyst??