onsdag den 13. oktober 2010

I dag ringede posten TO gange her hos mig - begge gange med kortpakker!!

Der var kort fra Lisbeth Z. og en time senere fra Susanne Meltesen - stor TAK til jer begge to. Fotografen holder fri i dag - så der går lige en dag  eller to før jeg har fotos af dem - men SE:  Rudolfs næse lyser nu ekstra stærkt og nærmer sig de 1000 kort !! Jeg TROR på julemanden og på at vores fælles STORE indsats når målet - når det kan ske så meget på en dag,g må de sidste 500 være "lige om hjørnet"! Jeg sætter mig igen i aften - har et børnejulekort i tankerne!  Og i morgen kører jeg til ScrapFactory - hvor der er et torsdagshygge lav OSH-kort arrangement - spændende om jeg møder nogen jeg kender. =0)

JA vi holder sandelig PostDK travlt beskæftiget - både nu hvor det vælter ind med kort her i "HQ" og når alle kortene kommer retur til de pårørende med en hilsen fra deres soldat.

Og her er et smugkig, for normalt opdaterer jeg jo grafer om søndagen. Se lige grafen over totalt antal modtagne kort til dato - 384 kort modtaget i uge 41 indtil nu. Højeste antal kort jeg har oplevet at modtage på en uge!!! Når I får en deadline skal jeg da love for I tager det seriøst - KANON godt gået!!! og vi har 1½ uge endnu før kasserne, pakketapen og Margit og jeg skal på arbejde:


Som I kan se er det sket MEGET siden vi startede på SAM i slutningen af maj i år. Vi er et mulehår fra 2000 kort. Er I klar over hvor sejt det er??? Når jeg sender kasser i slutningen af oktober vil der være minimum 2000 personer, der takket være jer har fået en hilsen fra deres udsendte soldat og det på blot 5 måneder. Hvor er det skønt at så mange har lyst til at være med på dette projekt !

5 kommentarer:

Margit sagde ...

JUBIIIII... hvor er det FEDT!!!
Jeg havde ellers håbet, at vi sku' se et telt foran hoveddøren.. ;o)
Ja... det bliver altså spændende om målet er inden for rækkevidde... JEG TROR PÅ DET!!
2000 kort snart... det er da VILDT!!

May Britt sagde ...

Jeg regner med at smide en pose af med over 50 julekort hos Pia i love2scrap på fredag ellers sender jeg dem med posten lørdag.... synes det er helt vildt og en super måde at hjælpe andre mennesker....

Majer sagde ...

Er du klar over hvor motiverende det er, at læse med på denne blog?!? :-) Forleden dag var der 4 kort i min stak og nu er der 27 og mon ikke jeg kan nå lidt flere?!? ;-)

Anonym sagde ...

Det er helt vildt så mange julekort der er kommet til dato, så noget tyder jo på at målet er inden for rækkevidde. Herligt med så mange flittige hænder.
Bodil

Cecilie sagde ...

Jeg har pakket min pakke til OSH. Der er omkring 100 kort i, og jeg vil tro, at de er 90 er julekort. Den ryger i posten asap. Vi skal da nå 1500 julekort! Og så skal vi bare videre, ikke? Tror du, at Valentineskort er noget? Påskekort? Sommer? Jeg overvejer, hvad jeg skal i gang med nu ;o)