fredag den 30. juni 2023

Sidste juni indlæg kommer her... med kort fra Gitte fra Samsø

Gitte fra Hobbyboden har lige startet en velfortjent ferie og jeg er ved at afslutte min 🌞. Derfor har jeg valgt at vise en håndfuld af de mange kort Gitte glæder os med hver gang vi mødes. Og til alle jer, der også har ferie fra nu - RIGTIG GOD FERIE, måske med lidt hobbytid indimellem. Jeg har ihvertfald savnet mit scrapværelse, selvom jeg har haft det dejligt i sommerhuset.

Så som I kan forestille jer, er de fleste materialer nogle der er fra Hobbyboden i dette indlæg. Dem jeg kender skal jeg nok sætte navn på, så de er ser noget de ikke kan leve uden nemt kan finde det i shoppen. Og TAK for kortene og din støtte Gitte 💕



Selvom Gitte selv designer egne dies og stempler er det en til lykke die fra Love2stamp
der er anvendt her. Fint til lykke og hip hip hurra kort med røde enamel dots og sødt mønsterpapir, som er designet af Luna hobby. De har et godt samarbejde vores dejlige danske butikker...



Her ved jeg at papiret er fra en serie jeg også selv har lidt tilbage af. Det er lavet af Soffie Bonde. 
Die hedder Blomster duo og indeholder denne og den du ser på næste kort, det er Gittes eget design,
 der også står for sættet Runde rektangler og flag som her har fået stemplet en af teksterne fra Gittes stempelsæt Glade hilsner.



Denne blomst fra sættet nævnt ovenfor er SÅ anvendelig. Mener det også er Soffie Bonde papir,
endnu et af "flagene" fra diesættet nævnt ovenfor og teksten her er fra Gittes sæt "Klogere og klogere" med en masse fine tekster, f.eks. Alle vil leve længe, men ingen vil blive gammel.



Dette fine blomsterkort i skønne farver får lov til at stå uden forklaring. Jeg TROR det er et motiv fra en af de brede washitape ruller fra Pink fresh studio, men da jeg ikke selv er en ørn til at fussycutte, er jeg ikke sikker. MEN FINT det er det, på sin helt egen sarte måde.



Dette sidste kort har samme nuancer og lidt samme stil som det jeg lige har vist.
Her kan jeg genkende Gittes die fra sættet Label flaske, med en tekst fra Gittes stempelsæt Fødselsdag.
Igen sart, yndigt og enkelt kort.

Med disse sidste junikort minder jeg samtidig om, at det er i aften efter 21.30 at jeg trækker det indlæg fra juni måneds indlæg, der vinder gavekortet til Ellingen.dk og UHA der er mange ting derinde jeg nemt kunne ønske at få hjem i mit scraprum, så sådan er der nok flere der har det. Der er jo bl.a. et kæmpe udvalg af dies og stempler fra Gummiapan. Så sæt i gang og kommenter, så glæder jeg mig til at læse dem i aften.  TAK til Heidi og Ellingen for at være vores juni måneds sponsor 😍


14 kommentarer:

Hanne Gissel Gross sagde ...

Så gik juni. Her er huset er det gået med studenterforberedelser og -fester. Så har ikke været krea i 2 1/2 uge og jeg er stadig i live 😂 Så er det godt at Gitte kan inspirere og endda med at få brugt rester. Win win. God sommer

Anita Mønster sagde ...

Wow nogen flotte kort Gitte har lavet 🥰 God sommer til alle ☀️🌤️

Tina sagde ...

Ja tænk, så er juni gået. Studenterne er sprunget ud og sommerferien for skolebørn startet. God sommer til alle!
Og så fine kort, elsker de papirer Gitte har brugt.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort fra Gitte - og jeg er også så heldig at have papiret fra Soffie Bonde, der er i de lækreste farver
Hurra for alle designerne - både de danske men også udenlandske. Hvor er det fedt at have alle de muligheder, der til tider kan virke for overvældende

Christina biermann sagde ...

Tak for altid gode ideer og inspiration

Natascha Ann Christensen sagde ...

Hvor er det nogle fine kort. <3
Ja, vi er heldige at have så mange dygtige designere, som laver så mange flotte ting til vores hobby. Elsker Gittes Design, men også mange af de andre.
Og hvor blev det halve år dog af? Synes bare det er suset afsted. :-)

Annette/aka sagde ...

Så fine kort fra Gitte igen. Hun er en mester i flotte kort i enkelt design.

Kristine sagde ...

Den sidste tid er gået med at lave mange studenterkort eller kort til fejring af diverse færdiggjorte uddannelser, og nu skal fødselsdag og andre "bare fordi" kort snart plejes, og så er det godt med lidt inspiration. Dejligt at se der kan bruges rester, som jeg og mange andre sikkert ligger inde med i massevis 😉 tak for inspiration.

Tanja Rath sagde ...

Jeg kan rigtig godt li’ tekster på kort og Gitte fra Hobbyboden laver nogle virkelige smukke og brugbare tekster til alle slags kort❤️🥰 Hurraaaa for alle vores dygtige danske designere 🇩🇰🇩🇰

Dorthe Fallesen sagde ...

Jeg er imponeret over alle de kort I får lavet. Tak for god inspiration��

Annette Andersen sagde ...

Mange fine kort. Og så forskellige

Lene sagde ...

Så fine kort. Her er de sidste mange uger også gået med forberedelse til studenterfest

Trine sagde ...

Fine kort og god inspiration ❤️

Anonym sagde ...

Fine kort til god inspiration 🤩🤩