tirsdag den 27. juni 2023

Børnekort med Eline’s Elefant | Pia På Banen

 Jeg har kastet mig over børnekort denne gang. Mit nye die sæt Eline’s Baby Elephant fra Marianne Design er perfekt til søde (og nemme) børnekort. Jeg er på ingen måder til bitte små diecut dele som skal limes sammen, men dette die sæt er overkommeligt nok for mig. Delene er store og få nok til at jeg ikke går helt kold i projektet :) 

OSH har lige pt. kun mangel på Lovekort og kort til børn og Teens. Jeg har derfor i den seneste periode haft gang i Lovekort og børnekort af donerede materialer. OSH har fået så meget designpapir og karton doneret, at det er et slaraffenland af skønne kort muligheder. 

Jeg er på Hobbybodens kreative team, hvorfor der kan forekomme brug af materialer købt hos Hobbyboden, samt mærket Gittes Eget Design (som er Hobbybodens eget mærke). Jeg vil dog til en hver tid opmuntre jer til at bruge af scrapsager, som I allerede har derhjemme og som kan bruges i stedet for de produkter, jeg har brugt.  


Produkter brugt til disse søde elefant børnekort: 
  • Eline’s Baby Elephant die sæt af Marianne Design
  • Hey Hi Hello dies fra WPlus 9 (talebobbel)
  • Sealed Blooms die sæt fra Spellbinders (blomst til pige elefant)
  • Soft Peach Promarker tush (kinder på pige elefant)
  • Circle Edges Circle die sæt af Simple and Basic
  • A6 Cicle Flowers baggrundsdie af Simple and Basic
  • Basis Rektangler og Flag die sæt af Gittes Eget Design
  • Basis Rektangler die sæt af Gittes Eget Design
  • Basis Cirkler die sæt af Gittes Eget Design
  • Nesting Circles die sæt af Lifestyle Crafts


Til disse kort kiggede jeg mine OSH donerede 6” x 6” blokke igennem for at finde noget passende designpapir til både drenge- og pigekort. 


Elefanterne er lavet ud af restestykker af gråt karton, som jeg havde liggende fra tidligere OSH projekter.

Det fleste af mine elefant børnekort er uden tekst på. Jeg synes kortet i sig selv signalere at det er børnekort og primært til børn som muligvis ikke kan læse endnu. 

Skulle der være tekst på ville jeg have brugt noget ala disse: 
  • Hej eller Hej hej
  • Hejsa
  • Kram/Knus til dig
  • Savner dig




Kreative hilsner,

Pia 

Instagram: @pia_k_larsen
Pinterest: Pia Krogh Larsen
Facebook: Pia Krogh Larsen


9 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne, skønne kort, som med garanti vækker glæde hos modtagerne

Annette/aka sagde ...

Hvor er det noget fine kort med de søde elefanter.

Conni Winther sagde ...

Flotte kort👏baggrunde og farver giver mange muligheder for at bruge samme die👍

Lonny sagde ...

Den der elefant er 100% en vinder, så sød.. Ja jeg vil egentlig påstå at den er elafantalastisk 🐘❤️

Anonym sagde ...

Ej de er mega fine
Vh Julie Andersen

Tina sagde ...

Årh, den er bare så nuttet, den elefant 😍

Anita Mønster sagde ...

Søde børnekort med elefanter 🥰🥰

Anita Mønster sagde ...

Søde børnekort med elefanter 🥰🥰

Natascha Ann Christensen sagde ...

Hvor er de bare cute. Man kan da ikke andet end elske den elefant. <3