torsdag den 15. juni 2023

15. juni kort fra Gitte Y.

Gitte og jeg mødte i sin tid hinanden i Scrapshop i Osted i foråret 2005 til et scrapmarathon, klikkede og har holdt kontakten lige siden. Nu er vi begge i den situation at vores dejlige, men tidskrævende arbejde hører fortiden til, så der er bedre tid til at afsætte en hverdag til at ses og få hygget igennem. Det gjorde vi f.eks. i tirsdags, hvor Gitte samtidig fik afleveret en portion fine kort, som I her ser et lille udvalg af.

Dette søde stempel fra "Flying by" fra Penny Black er da slet ikke til at stå for, vel?
Og det behøver jeg heldigvis ikke, for jeg har også fået et sæt incl. dies af Gitte.
Her har hun kombineret det med en ældre Lawn Fawn tekst der også passer perfekt til.
Skyer og græs er lavet med stencils og den fine prikkede kant er en rektangel die
fra Simple and Basic brugt som matte. 
Bonus ide: Gitte har her valgt at udskære et antal hvide udgaver og lime dem sammen
i stedet for at bruge 3D puder - det ser knaldgodt ud og er super stabilt.



Den fine bitavle i baggrunden er sværtet gennem Lawn fawns Honeycomb stencil.
Der findes en masse skønne engelske tekster, der laver ordspil med be/bee i handlen.



Lækker kop latte lavet med Tim H. Cafe - Art dies. Baggrunden med stitched cirkler er fra en baggrundsdie jeg ikke lige har styr på hvad hedder. 😱

Gitte havde også lækre julekort med - men de kommer jo i første omgang på lager, til vi pakker dem i slutningen af august.  Tak til dig Gitte.

Da vi i juni og juli har et hav af planer der involverer fravær på matriklen, modtager vi kun pakker som vi har aftalt med afsender i forvejen. MEN husk at I kan aflevere og sige hej til scrap-a-mania, hvor Fifty og jeg deltager og hos de butikker vi har aftaler med (se øverst på bloggen under faneblad "Aflever kort her") - husk at tjekke deres åbningstider, så I ikke kører forgæves.

Så kan der igen kommenteres løs - frem til 30. juni kl. 21.30, hvor jeg trækker vinderen af denne måneds gavekort som er fra Heidi og Ellingen. 💟


6 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Den kanin er da absolut ikke til at stå for - og så er jeg vild med farvelægningen af den ift skygger, så den ikke kun er hvid. Penny Black har designet adskillige stempler, som ikke er til at stå for :)

Tina sagde ...

Så søde kort! Jeg har altså også noget med honeycomb og bier 😍

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Den kaninus er da bare for nuttet, sikke nogle søde kort 🌸 en rigtig dejlig sommer til jer alle 🌸

Lonny sagde ...

Hvor er det dejligt at læse at man sådan kan finde en krea-veninde på Scrap-a-mania.. Til september, tager jeg til mit allerførste Scrap-a-mania.. måske jeg også kan være heldig at "klikke" med een 🤞

Anonym sagde ...

Er vild med kortet med bien.. så enkel og skønt med farver på.
Vh Julie Andersen

Anita Mønster sagde ...

Endnu engang søde kort 🥰