tirsdag den 6. juni 2023

6. juni solen skinner stadig og jeg har kort med blomster at vise frem i dag.

Vandkande og vandslangepatruljen har travlt i haverne i øjeblikket, for der er efterhånden KNAStørt allevegne. Med fare for at lyde utaknemlig, må det jo egentlig godt øsregne om natten snart. Også for landmændenes skyld. 

Men vores blomstrede papirer klarer sig jo fint i tørken og Karina Johansen fra Horsens har hørt vi manglede LOVE kort og derfor produceret en fin portion af sådan nogen.  TAK for det Karina.



Fine farver og Three Scoops stempel fra Danske streger serien og hjertedie.



Enkelt men fint kort hvor et stykke storblomstret karton lige får en stribe med en tekst på sig.



Jamen det virker allerede - de farver, mønstre og det stempel har faktisk gjort mig GLAD.



Clearly besotted har lavet disse små nuttede grisebasser med en perfekt tekst.
Da jeg googlede for at sikre mig hvad det var kom der en "Ali" udgave op
præcis magen til. Tyveri ved højlys dag - det gør mig altid vred og trist at se. 😢



Her opgav jeg at google mig frem til hvilken tekst der er brugt her, for LOVE tekster
er der virkelig mange forskellige af - men et FINT kort er det 💘



Helt anden type LOVE kort men også fint er denne udgave.
Lag på lag, fine blomster og NHH design label med teksten.




Festligt papir og elsker dig teksten igen.

Så blev der lidt nyt at kigge på, og jeg må da også lige afslutte vores række af kort til Fars dag med at flashe Mies kort til sin far i år. 



Vi har en lille sød historie om netop far og kirsebær her i familien fra Mie var lille,
så det minde fik hun fint flettet ind i sit kort til fars dag i år med matchende gaver til.
Mie er fuld af gode ideer men slås lidt med at holde koncentrationen i lang tid, så der ligger timers arbejde over flere dage bag dette søde kort med 10 kirsebær og fin frugtbakke fra Three Scoops, tekster fra Dan dies og baggrund med  hjerter fra Concord & 9th. Så håber I bærer over med en stolt mor 😍

Vores månedssponsor er Heidi fra Ellingen.dk og en af juni måneds kommentarer bliver den heldige der kan "løbe" med et gavekort på 200 kr. til butikken. Skal det måske være dig??  Så må du hellere få skrevet nogle kommentarer i månedens løb. 

12 kommentarer:

Lonny sagde ...

Blomster gør de fleste glade, om de er i afskåret tilstand eller flot opsat på et kort kan for nogen være underordnet, men for mig betyder et blomsterkort store sager, det er jo en "buket" jeg kan tage frem igen og igen og mærke den kærlighed der er lagt i arbejdet..

Lonny sagde ...

... Og Charlie, et kort som din hårdtarbejdende Mie har lavet til sin far - siger meget mere end 1000 ord, hun fortjener store roser for ikke at give op selvom det kan være en urimelig kamp..
Kan virkelig godt forstå du er stolt!

Tina sagde ...

Sikke fine kort 😍 Elsker dig teksten er fra en Three Scoops adventspakke - den kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i... Og endnu et fint kort fra Mie. Hvor er de alpha hun har brygt fra?

Annette / aka sagde ...

Festlige farverige kort med masser af LOVE. Det må bringe glæde hvor de kommer frem.
Ja, du må gerne være stolt af Mies skønne kort til far. Det er så fint.

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Glade skønne kærligheds kort - blomster og hjerter er altid dejligt 💐❤️ Og hvem elsker ikke kirsebær MUMS 😀

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Flotte og farverige kort - og selvom jeg ikke har noget særligt med kirsebær, så er jeg allievel vild med det kort. Det er SÅ fint og kan sagtens inspirere til andre kort 🍒

Anonym sagde ...

Så fine kort. 🌈🤗🌈

Bodil Bording Hansen sagde ...

Så fine kort 🌈🤗🌈

Stine Fredens sagde ...

Flotte kort alle sammen.
Man kan da kun komme i sommerhumør med alle de smukke blomster og de lækre kirsebær.

Anonym sagde ...

Sikke et fint kort Mie har lavet. Det forstår jeg godt moren er stolt over.
Vh Julie Andersen

Anita Mønster sagde ...

Wow der er rigtig knald på farverne her 🥰🥰

Natascha Ann Christensen sagde ...

Sikke fine og farverige kort. Dem kan man da kun blive glad i låget af. <3
Og det er et virkelig sødt kort, din datter har fået lavet. Og sikken en omtanke, der har ligget i det. <3