fredag den 19. maj 2023

Enkelt layout til Lovekort | Pia På Banen

 Lige for tiden har OSH kun mangel på Lovekort og kort til børn og Teens, hvilket Charlie har gjort sit bedste for at melde ud både her på bloggen og på Facebook, samt hvorfor. Kortlageret er allerede godt fyldt op med især generelle- og tillykkekort, hvorfor der ikke pt. er brug for disse kort. 

Jeg er på Hobbybodens kreative team, hvorfor der kan forekomme brug af materialer købt hos Hobbyboden, samt mærket Gittes Eget Design (som er Hobbybodens eget mærke). Jeg vil dog til en hver tid opmuntre jer til at bruge af scrapsager, som I allerede har derhjemme og som kan bruges i stedet for de produkter, jeg har brugt.  

Jeg har flere gange fremvist Lovekort her på OSH bloggen og ville denne gang gerne finde frem til at nyt layout. Inspirationen er kommet fra nogle af de nyere danske dies fra i år. 

Dertil har jeg skabt mig et layout til Lovekort, som opfylder flere kriterier for mig:

  • Enkelt i layout/design
  • Kan laves helt fladt og evt. uden 3D puder = nemme at pakke for OSH
  • Godt til at få brugt doneret designpapir
  • Godt til at få brugt doneret karton
  • Repræsenterer flere af vores skønne danske brands

Jeg er stadig i gang med at finde på et eller 2 andre Lovekort layouts, som også opfylder ovenstående. Tiden vil vise om jeg får præsenteret de andre layouts for jer her. Måske, måske ikke. 

Jeg har optaget en lille video, som viser hvorledes dette Lovekort laves og hvordan jeg får Sunray mønsteret til at passe perfekt på hjertet. Først i videoen giver jeg lidt praktisk info hvorefter jeg går i gang med lovekortet ved tiden 2:15. 





Materialer brugt: 

  • Simple and Basic - Double Pierced A6 Arches - dies
  • Gittes Eget Design - Aflange Hjerter - dies
  • Simple and Basic - A6 Sunrays - dies
  • NHH Design - Banner med tekst / Elsker Dig - die
  • NHH Design - Banner med tekst / Savner Jer - die
  • Gittes Eget Design - Mini Banners - dies
  • Diverse brands, små hjerte dies





















12 kommentarer:

Jean sagde ...

Skønne kort du har fået lavet Pia..
Jeg synes det fedt du opfordre til at bruge det som inspiration med noget af alt det man har i gemmerne , det gir også flere forskellige resultater som ku være spændende at se.. og super måde at få brugt feks en masse reste mønsterpapir på man helt sikkert har liggende 😁

Anonym sagde ...

Sød og enkelt, de er så søde, godt gået Pia❤️😉

Anita Mønster sagde ...

Sikke da nogle fine Love kort, dejligt med en lille film til. Tak Pia 🥰

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

De er så søde og fine de kort med hjerter, masser af gode farve- og mønster kombinationer 🌸

Anonym sagde ...

Hvor er de fine.
🌈🤗🌈

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hvor er de fine. 🌈🤗🌈

Conni Winther sagde ...

Flottte enkelte kort 🌸🌿👍

Aka/Annette sagde ...

Sikke nogen fine love-kort.

Bertram sagde ...

Så fine love kort og fin lille video.

Lonny sagde ...

Fantastisk med simple kort, der bare siger SÅÅ meget ❤️

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Som altid en fantastisk farvekombination, der virkelig viser papiret frem

Tina-Smedegaard sagde ...

Er også vild med at få inspiration til at bruge det, man har, og filmen var rigtig god.