onsdag den 17. maj 2023

17. maj kasserne er afleveret i mandags og startet på deres rejse

Kasserne indeholdt kortpakker a 20 stk fordelt på LOVE, generelle, børnekort, Til lykkekort og studenterkort men blandet så de er fra forskellige kortmagere. I hver pakke er der altid et følgebrev
med en hilsen fra OSH underskrevet af mig og Fifty (med ført pote). Afhængig af årstiden osv. har jeg naturligvis passende foto af Fifty.  Her ses denne måneds udgave:


Er det en enhed med mange udsendte, får de en ekstra kopi af brevet med teksten "til Opslagstavlen".
Så tror jeg I har "kigget med" i hele processen - bortset fra spisepauserne og når jeg rydder op igen og
får plads i mit scraprum til selv at lave noget igen. Det må I tænke jer til, men jeg garanterer der er tale om tunge kasser der jongleres rundt med. 😍

I dag viser vi kort der har et stemplet  NH bag på - mere ved vi desværre ikke om dem, men de er fine,
så tak for dem.


Dette kort har en stemplet kvinde jeg kan se er et Stampin up stempel
den danske tekst er jeg ikke sikker på hvad er. 



Til lykke kort til brudepar. 
Brudepar er en die jeg kun har set hos Amazon eller i USA.



Til lykke kort med træ og to fine små røde fugle.


Og vi slutter af med dette fine kort, med kviste fra et tempeltræ (Ginkho biloba leaves)

I morgen har vi en af de helligdage vi ikke har mistet - så god Kr. Himmelfarts dag herfra.

Husk at du har 1 chance for hver kommentar du får skrevet til vores indlæg her i maj måned !!!
og den 31. maj efter 21.30 trækker jeg denne måneds vinder, som får en billet som siddende scrapper lørdag og søndag til scrapamania i september måned.  Da Rikke Bagger meldte sig som sponsor for længe siden, var det meningen vinderen ville være fundet inden billetsalget gik i gang, men det blev ændret, så aftalen er nu, at en vinder der evt. HAR købt billet undtagelsvis kan bruge den til forårets scrapamania i 2024 (eller selvfølgelig glæde en veninde med den...). Uanset hvad - så er det en FED
præmie 💟


10 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det er helt sikkert en fantastisk præmie til en heldig én
Fine kort, der er blevet indleveret

Else-DK sagde ...

Det er jo altid dejligt med nyheder fra HO og jeres store arbejde med at få kort frem til soldater. Også altid dejligt at se fotos af kort og få gode ideer og til at følge lidt med i designs og/eller restekasser.
Håber det er flittigt skrivende soldater som får glædet familie og venner hjemme mens de selv er ude.

GOD SOMMER til OSH og alle kort-magerne.

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort fra NH. Og en lækker præmie.

Jean Rasmussen sagde ...

Super fint brev der sendes med, og med en skøn hilsen ☺️
Fine kort..
God Kristi himmelfart til jer også☺️

Birgithe Thychosen sagde ...

Hvor er det søde kort. God mini ferie. 😊

Anonym sagde ...

Altid hyggeligt at følge med i arbejdet med de donerede kort og se nogle af dem. Tak for det 🤗

Bodil Bording Hansen sagde ...

Skønne kort og en dejlig præmie 🌈🤗🌈

Anita Mønster sagde ...

Flotte kort igen, og sikke da en skøn præmie der er igen 🥰

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Sjovt at høre lidt om hvad der foregår i kulissen hos OSH. Og den hilsen “se så at få skrevet hjem soldat” 😂 Som mor til en tidligere udsendt soldat, kan jeg kun tilslutte mig det 👍❤️

Lonny sagde ...

Man kan kun tage hatten af for al det frivillige arbejde der bliver lagt for dagen, for at soldaterne har mulighed for at sende en hilsen eller 10 hjem... Jeg er overbevist om at både soldater og pårørende er taknemmelige 🫶