fredag den 1. marts 2024

1. marts - vi har en vinder, en ny sponsor og flere kort til at kigge på.

I går aftes på februar måneds sidste dag, trak vi vores februar vinderkommentar. Det var denne:

8. feb. 2024
Elsker pink. Fin måde at få brugt lidt vanskeligere tilbehør.

STORT til lykke til dig Linda R. (Bertram) du har vundet et gavekort på 200 kr fra Design5.dk og 
vil snart høre fra Annette Madsen-Larsen.  TAK for at have været februar måneds sponsor Annette. 😍

Hvem er så vores marts måned sponsor???
Vi bliver i navne der begynder med A og det er også en der designer sine egne dies. Så er det nemt at gætte ikke?? Det er Anette Bach-Buur Andersen og en præmie fra Simple and Basic.  Spændende......

I dag får I en portion kort mere fra Heidi Stems (Stegmann), der afleverede en masse fine kort i Osted hallen i weekenden:



Knald på farverne og mange forskellige step i gang i dette kort.
Sværtet karton og flere stempler og så genkender jeg en ældre embossingfolder
jeg også selv har med "bobleplast" i baggrunden - den er så fin som ekstra detalje her.
Tror også den hvide gelpen har været i gang på nogle af de sorte stjerner - fed detalje.



Enkelt og fint kort med 3 "svirp" med stempelsværte
og fine spinkle stempler.



Dette foto ser lidt skævt ud af en årsag, for det måtte vippes lidt så sollyset kunne fremhæve alle regnbuens farver i folien. WAUW det kan man da kalde et blikfang og inden i kortet ville 
jeg enten skrive "glæder mig til at SE dig igen" eller "vi må snart SES" eller
"jeg holder øje med dig" hvis det var mig der skulle sende det til nogen. 💖



Fint mønsterpapir med sarte fjer og en lille "dome" med shakerfyld.



Her har der været gang i op til flere nuancer af rød og stempler.
Fint pyntet med lidt bling og stort hello hvor øverste lag er guldembosset.



Ser lækkert ud, ikke??

Foråret er på vej og jeg sidder og kigger på fine forsythiagrene der efter 3 dage indendørs har åbnet de første fine gule blomster. Farvel og tak for denne gang vinter (håber jeg) - vi er så klar til lyse dage og solstråler. 







12 kommentarer:

Tina Wilstrup sagde ...

Ej, nogle skønne kort! Jeg er HELT vild med det første, så lækkert! Og er så klar til forår 🙏
Og tillykke til Linda!

Dot D sagde ...

Flotte kort 🙂 'godmorgen' til Fifty - god tur rundt i landet til jer begge, nu han er vågen igen 🥰

Bodil Bording Hansen sagde ...

Så fine og glade kort 🌈🤗🌈

Annette Andersen sagde ...

Tillykke til Linda

Lonny sagde ...

Stort tillykke Linda... 🤩
Kortet med øjet i alverdens regnbuefarver er da alt for fantastisk... 🌈👁️

Freya Rasmussen sagde ...

Stort tillykke Linda😊🎉

Jean sagde ...

Tillykke til Linda 😊
Fine kort og fedt med øjet 😁

Hanne Gissel Gross sagde ...

Sikke mange lækre kort. Og sikke mange forskellige stilarter. Du mestrer det hele.

Conni Winther sagde ...

Tillykke Linda.
Flotte kort, særlig øje, spændende og teksterne passer så fint👍

Bertram sagde ...

Tusinde tak 🥰 Det gavekort skal jeg nok få gjort god brug af 🥰 Lærke kort. Det med øjet er spændende og anderledes. Som altid lækker inspiration.

Soffie Bonde sagde ...

Wauw nogle flotte og farverige kort! Og tillykke til Linda!

Louise Kirstein Lassen sagde ...

Rigtig flotte kort. Tak for dejlig inspiration hver måned