onsdag den 28. februar 2024

Så er februar næsten slut - så her månedens sidste indlæg og lidt nye kort at kigge på.

Heidi Stegmann havde afleveret en stor kasse fine kort hos Luna hobby, som Fifty og jeg fik med hjem efter Scrapbooking i Osted. Tak til dig Heidi og tak til Carsten fra Luna hobby for husly og transport helt ud i min bil søndag 😍.  Har I lyst til at se flere af Heidi's kort hedder hendes IG konto 
mrscreativemess



Flot ink-baggrund i regnbuefarver og med fin snørklet die med ordet "Stars"
Jeg har ikke kunnet Google mig til hvilket firma der har lavet denne.
Det er en ældre My favourite things tekst og die (tak til Tina Hartelius) 👍



Her er den fine gren med mange farvede blade lavet med
"inlaid die cutting" og en fin stempeltekst.



Dette kort blev det der fortjente at blive vist i stor størrelse.
Ordet Beautiful er en ældre men lækker die fra My favourite things. 
Også her er det "inlaid teknikken" der er benyttet sammen med et superflot
og farverigt stykke mønsterpapir.



Smukt orkide kort med stempel fra Three Scoops.
Fint at blomsterknopper og selve kortet matcher i farven.



Dette søde børnekort er lavet med den fine Lawn fawn Reveal Wheel die.
Der er plads til 4 forskellige tekster på det lille hjul der er bag vinduet.



Dette er fra den første lille portion af kort fra Heidi's kasse, som vi nåede at kigge på efter messen.

De passede fint til at give jer et sidste indlæg og muligheden for at få lagt en sidste februar kommentar, der kan komme med i lodtrækningen i morgen aften. I har frem til kl. 21.30 torsdag til at få kommenteret færdig inden jeg trækker vinderen af et gavekort til Design5.dk. Held og lykke til alle der har sikret sig en plads i lodtrækningsbunken.


8 kommentarer:

Tina Wilstrup sagde ...

Sikke nogle skønne farverige kort 😍 stars die + tekst er et ældre sæt fra My favorite things 😉

Hanne Gissel Gross sagde ...

Serviceinfo: Denne måned har 29 dage i år. 🥰. Det er vel nok nogle lækre kort, der er vist denne gang. Kan slet ikke vælge, hvilket er min favorit.

Annette Andersen sagde ...

Fine farver på Heidi’s kort

Lonny sagde ...

Wauw... Hvor er det øverste kort vildt - jeg er helt skør med farvesammensætning og teknikken må jeg finde ud af hvordan er .. Jeg er bare blæst bagover på en ellers så rolig dag 😉

Annemette Porse sagde ...

Skønne kort i regnbuens farver. Jeg er vild med ideerne🤗

Conni Winther sagde ...

Mega flotte kort🙂

Jean sagde ...

Skønne kort og lækre farver på første kort, har selv det sæt som er under WRITTEN IN THE STARS mft1162 og kan findes bla hos hobbyboden..

Freya Rasmussen sagde ...

Det øverste kort er virkelig flot lavet, farverne går så flot ind i hinanden... 🌈Og hvor er det sidste kort med elefanten bare super sødt! 😍