torsdag den 14. marts 2024

Allerførst TUSIND tak for bidrag i OSH kassen på Convention....

 ... eller helt nøjagtigt  1.725 tak til jer der afleverede kort i weekenden og til Annette (aka) for kassen og Hanne Byskov for at bringe den hjem til mig og Fifty. 💖👍😊

Jeg er stille og roligt begyndt at sortere dem efter emner og tage lidt fotos undervejs.

I dag er det lidt af kortene fra Eva Bredahl jeg har haft fingre i. Her kommer nogle eksempler:



Når kassen nu lige er landet fra Middelfart, kan jeg ikke dy mig for at vise dette kort først
fordi jeg bare hører den tekst med fynsk accent hver gang jeg ser den  😂😍😁
Stemplet er fra Three Scoops.



Søde til lykke kort til børn. Jeg har set de motiver før, men når jeg Googler får jeg kun
en kopiudgave fra Temu frem - og DET irriterer mig, når jeg nu ved,
at de originale her er købt af Eva for længe siden hos Gavlhuset. 



Perfekt kort til en der elsker at grille !!!
Three scoops stempel med grillmad og die med grill og tilbehør
plus die med teksten Masterchef incl. skygge.



Som dessert efter grillmaden snupper vi lige et kagebord.
Three Scoops har også det fine alfabet, der bl.a. kan skrives KAGETID med.



Og sandelig om ikke det også er Three Scooops der
står bag dette korts materialer.
Personligt er jeg NØDT til at investere i den blonde kantdie og
måske ryger makeuppungen også lige med i pakken.
 
MANGE tak for de mange fine og forskellige kort til dig Eva Bredahl. 👏💖

Glæder mig til at læse jeres kommentarer, som jo i denne måned er lodsedler til chancen for at vinde
en sponsorgave fra Anette og Simple and Basic. 


6 kommentarer:

Anonym sagde ...

De søde toppers med dyrene er Felicita Design

Annette/aka sagde ...

Fantastisk mange kort fra convention. FLOT !
Hvor er det nogen fine og ret forskellige kort, du viser idag. Det med lamaerne er bare så sjovt.

Tina Wilstrup sagde ...

Så fine, jeg tror flere efterhånden har udgivet de dyr der. Mener jeg har set dem på Etsy på et tidspunkt, og mener også hos Alyce / Kit and Clowder

Lene Kjær Iversen sagde ...

Flotte kort, og mange forskellige kort😊

Bertram sagde ...

Så fine og forskellige kort 😊 De dyretoppers er virkelig søde.

Tina Johanneson Smedegaard sagde ...

Flotte kort. Er lige blevet inspireret til at bruge mit lama-sæt.