mandag den 5. februar 2024

Teenage tøsekort | Pia På Banen

I dag viser jeg nogle søde teen-kort der også har lidt LOVE i sig. Det er dygtige Pia L. der har tryllet med nogle cute klistermærker. Kort med klistermærker (som Sandy Allnock i sin tid kaldte "Sticker sneeze kort, fordi hun fik kort der så ud som om folk havde nyst klistermærker ud over hele kortet)
er ikke så FAB, men når der som Pia har gjort her er tænkt over tingene, og valgt matchende papir,
der skaber ro og ser fancy ud, så er det et godt resultat. 😍  

Pia skriver selv:

Jeg er på Hobbybodens kreative team, hvorfor der kan forekomme brug af materialer købt hos Hobbyboden, samt mærket Gittes Eget Design (som er Hobbybodens eget mærke). Jeg vil dog til en hver tid opmuntre jer til at bruge af scrapsager, som I allerede har derhjemme og som kan bruges i stedet for de produkter, jeg har brugt. Dette er også årsag til, at jeg typisk ikke vil nævne navn og mærke på basis dies.

Jeg fik nogle ark stickers med ret søde motiver af Charlie på et tidspunkt, og her har jeg brugt nogle af dem, sammen med matchende rester af mønsterpapir som baggrund og til de lodrette faner.


Her er der guld på nogle af klistermærkerne, så det passer fint med den die der hedder
Custer circles fra Gittes eget design. Er hun ikke sød, den lille unge dame i hjørnet?



Her passede stjernerne Cluster stjerner fint og Hej smukke blev guldembosset. 
I den seje unge dames solbriller står der Girl Gang med guld.
Det hele er sat på en sort strimmel karton.





Og her i det sidste kort, er det også en strimmel men i matchende pink.
Cirkler og stempel som ovenfor i guld som her matcher det hjerteformede kvindetegn. 

Kreative hilsner,

Pia 

Instagram: @pia_k_larsen
Pinterest: Pia Krogh Larsen
Facebook: Pia Krogh Larsen

TAK for de gode ideer Pia. 

Vi fortsætter i hele februar med at vise kort, der kan bruges til Valentines hilsner, men også duer hele resten af året til kort med kærlige hilsner. 

Er du ny herinde, så husk at du med dine kommentarer til vores indlæg deltager i vores månedskonkurrence. Vi trækker en vinder sidste dag i måneden efter kl. 21.30 - her i februar er det så torsdag d. 29. februar. MEN man kan kun vinde, hvis jeg kan se hvem man er - så anonyme kommetarer duer ikke, så slut din kommentar med dit navn, please.

8 kommentarer:

Pia Buch sagde ...

Altid dejligt med inspiration

Tina Wilstrup sagde ...

Sticker sneeze card 😂😂 Tak for grinet! Men ganske nydelige kort Pia fik lavet 👏

Anonym sagde ...

Søde og fine tøsekort

Bertram sagde ...

Elsker pink. Fin måde at få brugt lidt vanskeligere tilbehør.

Freya Rasmussen sagde ...

Skønt med lidt inspiration til de kommende pige konfirmationskort.

Jean sagde ...

Uhh elsker pink, super seje kort 😊

Sivsko sagde ...

Det er da helt vildt hvad Pia kan få ud af det

Lonny sagde ...

Se endnu en ny krea-metode... Jeg har egentlig aldrig set den slags kort før, men det fungerer hel vildt godt og mon ikke enhver teenager vil blive glad..