torsdag den 1. februar 2024

Ny måned - ny sponsor og vores vinder i januar

Sikke mange dejlige kommentarer jeg kunne trække lod blandt her i januar - men desværre stadig nogle der var anonyme som jo ikke kan deltage (altså dem hvor I ikke har gentaget dem med navn eller skrevet en ekstra lige bagefter med jeres navn). Nu gentager jeg det lige her i indlægget, måske hjælper det - men føler jeg har gjort det 1000 gange 😏

Lad os starte med at udløse spændingen - hvem mon vandt januar måneds kommentarkonkurrence og billetten til scrap-a-mania messen i april måned.

Det var denne kommentar:

Freya Rasmussen sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide baggrundende på kortene - og sikke en skøn præmie :)

Stort til lykke Freya Rasmussen, hvis du ikke kender nogen på messen, er du velkommen til at sidde ved vores OSH-bord, så giver du bare lige besked. 😉. Vi siger samtidig TAK til Rikke Bagger for den fine præmie!

Og her en kopi fra et tidligere januarindlæg med Rikkes besked Freya, så du ved hvad du skal gøre nu:

"Jeg glæder mig så meget til messen i 13.-14. april. 😁 Jeg sponsorerer en billet til en værdi af kr. 295.- Billetten skal bruges på aprilmessen. Har vinderen allerede har købt billet, kan præmien sælges eller gives væk. Vinderen skal selv kontakte mig på skrivtilsam@gmail.com"

Vi siger nu velkommen til vores nye februar sponsor - det er Design5 og Annette Madsen-Larsen.
Annette har sat et gavekort på 200 kr til hendes webshop på højkant (se linket) og jeg kan da hurtigt se nogle ting, jeg ikke kan leve uden derinde. 😍

Dagens kort kommer fra Gitte på Samsø, som er en af vores gode, faste kortleverandører. 💖
I dag viser jeg nogle af hendes søde kort, der hos OSH er kommet i bunken med Love-kort:


Da Gitte jo har sin butik lige ved hånden, er en del af hendes ting meget
naturligt derfra og selvom jeg er en god kunde, kan jeg ikke sætte navn på alt.
Men her ved jeg stemplet er fra Gittes eget design et sæt der hedder "Tidens trend"
og hjertedie er fra samme serie og hedder "Buttet hjerte".


Gitte er altid flittig også når hun er på messer i udlandet og vi er heldige
at få nogle af hendes kort fra kurserne hun er på. Måske er denne lille søde kanin
fra sådan en lejlighed, for den kender jeg ikke. Men FIN er den.
Tekststemplet er igen hendes eget og hedder "Helt minimalistisk"


Her er jeg til gengæld helt på hjemmebane, for jeg kan SÅ tydeligt huske,
at Gitte og flere fra vores bord på en scrap-a-mania messe, kom tilbage fra
et akvarelkursus helt høje og sad resten af dagen og lavede denne type kort
hvor man maler akvarel bokse i flere nuancer og doodler fine mønstre i dem.
Så her er brugt akvarelfarve, pensel, tynd sort tuschpen og den kreative hjernehalvdel.
Igen stempel fra sættet "Helt minimalistisk"


Restekort med lidt forskellig pynt og et lille stempel af Gittes eget design
Stempelsættet hedder meget passende  "Love, love, love.."


Vi slutter af med dette kort med en tydelig besked i store bogstaver.
Disse er sikkert fra det der lager vi alle har med ting vi har gemt,
men selve kortideen kan nemt genskabes - hvis man har et stort alfabet
nogle lækre rester karton, et sødt stykke mønsterpapir til baggrund
og så mangler der kun den lille tekststrimmel med "svalehale" og et stempel.

TAK for de fine kort Gitte.

GOD februar måned til jer der læser med herinde. Vi glæder os til at vise jer endnu flere fine kort.




11 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Tillykke til Freya. Virkelige fine kort Gitte har lavet

Tina sagde ...

Stort tillykke til Freya, og sikke fine kort

Bodil Bording Hansen sagde ...

Tillykke til Freja, og sikke nogle fine kort fra Gitte.
🌈🤗🌈

Bertram sagde ...

Tillykke til Freya 😊 Gitte laver så fine kort, og dejligt med variation.

Annette/aka sagde ...

Tillykke til Freya og god fornøjelse på SAM.
Gittes kort er altid så fine og dejlig inspiration for os andre.

Freya Rasmussen sagde ...

Tusind mange gange tak - Jeg glæder mig så meget!!! 😁🌺

Hanne Gissel Gross sagde ...

Tillykke med gevinsten. Sikke nogle fine kort. Og det akvarelkursus kunne jeg have ønsket at være med på. Nøj hvor er det flot.

Benedicte Hjalting sagde ...

Akvarelkortet er skønt. Sikke en kreativitet. ❤️❤️

Jean sagde ...

Stort tillykke til Freya.. søde kort 😊

Soffie Bonde sagde ...

Stort tillykke til Freya! Jeg er sikker på at hun vil elske SAM :-) Og skønne inspirerende kort fra Gitte af.

Lonny sagde ...

Tillykke Freya - jeg er sikker på SAM bliver helt perfekt.. når også du er med.
Og endnu en flot præmie til februar måned - det er jo slet ikke til at få armene ned..