fredag den 17. februar 2023

Weekenden nærmer sig igen og derfor får I endnu et indlæg at kommentere på

Allerførst en vigtig meddelelse. I slutningen af december blev det offentligt kendt, at det danske bidrag til Letland som var kæmpestort ikke kan blive afløst og derfor ophører. Jeg har nu i forbindelse med klargøring af næste sending fået det bekræftet og datosat af min kontakt og kan derfor fortælle jer,
at vi nu er tilbage til det almindelige antal udsendte som er meget mindre - helt korrekt antal kan jeg
af gode grunde ikke referere, men vi er ca nede på det halve af sidste sending. Det betyder, at vi har
behov for færre kort i den kommende periode og set med de positive briller, betyder det, at I kan hygge
jer lidt mere med at lave kortene, fordi den akutte mangel på kort nu er aftaget. 

Samtidig siger vi 1.000 tak til alle, der sprang til og gav den en skalle, så vi kunne leve op til det høje antal i den periode der var brug for det. Verden er jo et uforudsigeligt sted for tiden, så dette er den bedste situationsrapport jeg kan tilbyde jer. 

Dagens smukke og i nogle tilfælde decideret NUTTEDE LOVEkort er fra Jean Rasmussen, glæd jer....



Alle Jeans kort har en kraftig hvid karton matte med fine kanter og det giver nogle
virkelig lækre og solide kortbaser. 
Det fine &-tegn er fra Gavlhuset - her i småternet med rød kant, fine enamel dots
og sorte tekststrimler med fine hvide tekster der er heatembossede.



Dette blev det kort der kom i stor størrelse i indlægget for hvor CUTE er det lige.
Lawn fawns XOXO die i prikket karton og nuttede små fugle og hjerter.
Teksten stemplet på matten og velegnet også til andet end kærestekort.
XOXO er løftet med et par lag hvid karton.



Fine fjer og en til lykke tekst fra Three Scoops. Fjeren er Boho feathers fra Catherine Pooler.
Skyggerne er "gratis" fordi jeg havde solskin da jeg fotograferede.



Lawn fawns XOXO igen, her pyntet med et af skovens søde små dyr, agern og svampe.
Jeg har googlet uden held, men om lidt fortæller Jean mig nok hvilke stempler det er 😍
Tina W. kom først og nu ved jeg det er et egern fra MFT sættet BB Squirrel. TAK Tina 😊
Foto er taget i solskin, så XOXO har et par lag hvid karton underst - men det mørke er skygger.



Her er jeg ret sikker på den lille bamse med en cupcake er fra MFT sæt Bitty Bears
og det samme gælder teksten, som er brugt på flere kort her i indlægget.
Her har Jean sat hvid udgave af XOXO under det røde - lidt forskudt.

Tak for alle de søde kort Jean og god weekend til alle der læser med her.

HUSK det på søndag er den 3. og næstsidste chance for at vinde et af Fru Hansens hobbys gavekort
på 250 kr. Kommenter på februar måneds indlæg (dem er der nu 7 af) inden kl. 21.30 så er du med i lodtrækningen og HALLØJ - der er igen nogle indlæg med navnet UKENDT. Tjek om det er et af dine, for det er altså et nittelod lige fra starten - så gentag det og afslut med dit navn eller kælenavn, så er du med.

20 kommentarer:

Karina Borup sagde ...

Lækre kort med XOXO teksten 😍

Mette Nysted sagde ...

Man er altid sikret lækre kort fra Jean 😍

Annette Andersen sagde ...

Hvor er det bare mange fine kort

Tina-Smedegaard sagde ...

Sikke søde kort. Store bogstaver og nuttede detaljer kan noget.

Ann Jensen sagde ...

Lækkert hvordan teksterne er blevet motivet, i stedet for at være en tilføjelse til motivet.

Anonym sagde ...

Det er da en positiv melding, trods alt - mht antallet af udsendte. Især for de udsendte og deres familier.
Super nuttede kort fra Jean, den XO die er skøn!
Egern Stemplet er ligeledes fra MFT (hilsen en skør MFT fan) 😜
Vh Tina Wilstrup

Anonym sagde ...

Annette/aka
Jean har igen lavet de sødeste kort. Hun er så dygtig og uhyre flittig ved scrapbordet.

Unknown sagde ...

Waw, Sikke nogle lækre kort Jean har fået lavet.

Lene sagde ...

De er så søde de XOXO kort

Anonym sagde ...

Meget enkle kort men alligevel virkelig flotte🤩
Anja Olsen

10na sagde ...

Virkelig fine kort. Bliver altid SÅ inspireret af at se andres måder at gøre tingene på. Godtage ha4 fri i weekenden, så kan jeg gå på kreakontoret. God weekend til jer i HQ

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Forhåbentlig er det et godt tegn, at der ikke er så mange udsendte som tidligere 🙏
Skønne kort fra Jean. Jeg har dog en alder, så jeg ikke kan se det skønne rødternede uden at tænke på Arlas ko. Tænk, hvis den fra Marianne Design Collectables blev lavet i det papir 🤩🙈😂
De øvrige kort er også så skønne og ja - det giver lige lidt ekstra med den hvide forside i stedet for direkte på kortbasen.

Hanne Gissel Gross sagde ...

Flotte LOVE kort.

Annemette Porse sagde ...

Så flotte og inspirerende kort

Conni Winther sagde ...

Inspirerende flotte kort👏

Bertram sagde ...

Flotte flotte kort 🥰 Dejligt der ikke er helt så meget brug for kort i den kommende periode 😊

Lonny sagde ...

Fantastisk kommentar, ... "Skyggerne er "gratis" fordi jeg havde solskin da jeg fotograferede." 🌞
Det giver jo glæde hvergang der er solskin.. også er det nogle vildt skønne & enorm inspirerende kort Jean her har lavet.. Tak 🥰

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Fine og inspirerende kort med masser af kærlighed 🥰

Jean sagde ...

Tak for de søde ord om mine kort🥰
Og Jeps det er fra MFT så du gættede rigtigt, og de små fugle er fra Clearly Besotted stamps

Anonym sagde ...

Jubiiiii jeg vandt!!! Nøj hvor jeg glæder mig til at kigge i Brittas webshop❤️ Tusind tak❤️
Og tak for inspiration fra dine smukke kort Jean. Tak til OSH og Britta🥰
Kh. Rikke Bagger