mandag den 27. februar 2023

Så er det i morgen Februar måned løber tør for dage - så her er månedens SIDSTE indlæg

Sikke en sjov, hyggelig og travl februar vi har haft. Hele 10 indlæg blev det til, men vi havde jo også fået 4 gavekort af Fru Hansens hobby, så det krævede jo nogle nye indlæg at kommentere på og dermed lidt ekstra reklame. Og jeg skal love for I har været flinke og flittige til at kommentere - det har været dejlig læsning. For JO OSH læser skam alle kommentarer - det skal I ikke være i tvivl om. 😊

Her får I 4 nye kort at kigge på og kommentere på. De er fra Grete Heldt Frederiksen, som er mor til Solveig og Randi, mormor til Nadja der ejer NHH design og oldemor til Frej og lille Birk der kom til verden i januar 2023. Så nu ved alle vist hvem Grete er og TAK for kortene til dig Grete. 👍 

Her kommer kort med materialer fra NHH design, så for at spare tid og tastning, nævner jeg kun materialer der IKKE er fra NHH design. 



Vi lægger ud med et kort til en ganske særlig dag, papir med mønster på bagsiden er perfekt
til denne type kort. Jeg kender ikke papiret, men det kunne såmænd godt være fra en Bilkablok
de har tit mønster på begge sider. Sødt er det ihvertfald.



Fin kombination hvor sølvkarton og farverne matcher så fint. 
Papiret er fra Soffie Bonde har jeg fået at vide. 



Den lille fine buede stempeltekst passer fint på kortet her med en rolig ensfarvet blå baggrund
hvor en potteplante står på en lille hylde.



Vi slutter lige med et skønt børnekort, med en fræk lille abe.
Aben og bananerne er Marianne design. Tjek lige, hvordan Grete
har tilføjet en cirkel i vellum, for at bløde den fine, mønstrede baggrund
lidt op, så aben kommer til sin ret.

Nu har I fra NU og til kl. 22.00 i morgen tirsdag til at få lagt jeres sidste kommentarer på februar måneds 10 indlæg og så trækker vi den sidste februar vinder.

Tak for sponsorstøtten og muligheden for at lave lidt sjov og ballade herinde til Britta Hansen, til lykke til de indtil nu 3 vindere og pøj pøj til alle der deltager i lodtrækningen i morgen.



11 kommentarer:

Anonym sagde ...

4 generationer i scrap-verdenen, eller 3 + potentielle i hvert fald. Fantastisk! 👏
Jeg er helt vild med den måde papiret i skåret og foldet på det første kort! Det må jeg prøve! God aften 😉 Vh Tina Wilstrup

Jean sagde ...

Søde kort, og hold op det kært med aben😍

Annette Andersen sagde ...

Fine kort

Annette / aka sagde ...

Skønne kort fra Grete. Dejligt som hele familiens kvinder scrapper.

Anonym sagde ...

Fine kort 🙂

Hanne Gissel Gross sagde ...

Det med aben er vel nok et sødt børnekort.

Annemette Porse sagde ...

Så fine kort

Conny sagde ...

Den abe er da ikke til at stå for. Måske det er tid til at få de små dyre dies frem.Efteralt, så er foråret jo tid tiden hvor vi også nyder de små dyreunder i naturen... Skøn inspiration. Tusind tak.

Marianne Hauritz sagde ...

Super søde kort��

Anita Mønster sagde ...

Sikke fine kort allesammen, men aben er helt klart min favorit

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort og lækkert at se sølv på kort 2, hvor papiret er fra Soffie Bonde. Det er SÅ lækkert, men har også drillet mig lidt. Nu har jeg lidt mere inspiration, jeg kan tilføje til mine rester derfra :)