mandag den 13. februar 2023

13. februar - Så er det mandag igen og vi har en ny vinder... og nye kort

Jeg har hygget mig i weekenden med nogle af mine nye indkøb fra fru Hansens hobby, her er et foto af nogle af nyanskaffelserne, vi har stadig fødselsdage i familien, så jeg må vente lidt med at vise hvad 
vi har lavet. 



En skøn blanding til mig og Mie og OSH brug 😍 derfor ikke just en rød tråd i det.

Efter 21.30 søndag blev vinder nr 2 her i februar udtrukket og det var denne kommentar:

Mette Hyldig kommenterede "Love, Hugs & Kisses | Pia På Banen"

Love-kort er skønne, især Pia’s ❤️ tak for skøn inspiration.

... så til lykke til dig Mette Hyldig - du har vundet et gavekort på 250 kr til Fru Hansens hobby og webshoppen. 🎉🏆🎁

I dag viser vi lækre kort fra Anja Larsen, der har deltaget i et OSH-arrangement hos Den kreative kælder i Ølstykke:



Fint fødselsdagskort med smuk afdæmpet baggrundsmønster og fine blad dies (som jeg ikke har kunnet Google mig frem til hvor stammer fra) dog ved jeg, at outline-bladene er fra Three Scoops.



Sød ide med skyer og let sværtning.



Kyssemunden er en die fra Three Scoops. Teksten Love med et hjerte "o" kender jeg ikke.



Fint pink kort med stjerne og her er jeg på hjemmebane, for man kan vel sine Lawn fawn stempler og dies - teksten er et LF sæt der netop hedder Lucky stars.



Her til sidst får I lige et fint LOVEkort med de fine, nye Three Scoops dies med Smileys 
 - denne hedder Happy.

TAK for kortene til dig Anja.

Er du ny læser herinde ved du det måske ikke - men vi fejrer HELT vildt i februar. Det skyldes at Fru Hansens hobby i Frederikssund har 25 års jubilæum i denne måned og derfor at givet os muligheden for at trække hele 4 vindere af gavekort i februar. Beløbet er fremkommet fordi det er 10 kr for hvert år - altså 250 kr - og vi trækker 1 gavekort hver af månedens 4 søndage. Så du kan stadig nå at være med i vores kommentarkonkurrence. Alle de kommentarer, I skriver på februars indlæg her på bloggen, deltager i hver lodtrækning. Dog kan man kun vinde 1 gang.

Glæder os til at læse jeres nye kommentarer i denne uge, vi har jo vinterferie og god tid til at hygge - nå nej vi skal jo igang med at pakke kort til næste forsendelse. Men så er det jo godt, at vi også kan hygge os med at gøre det. 😁💕

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en masse lækre sager, Charlie! Og fine kort fra Anja! Og selvfølgelig tillykke til Mette! Vh Tina Wilstrup

Lonny sagde ...

Det der sky kort er da helt fantastisk... Det får nærmest een helt op i 🌫️

Lene sagde ...

Så fine kort

Annette Andersen sagde ...

Tillykke til Mette. Og tak til jer, der pakker, for det store arbejde

Jean sagde ...

Stort tillykke Mette..
Sikke nogle skønne indkøb 😍

Anonym sagde ...

Tillykke til vinderen. Pæne kort. Især kortet med læber og love er jeg vild med. Så måske læberne alligevel er et must have. 😊

Hanne Gissel Gross sagde ...

Hilsen Hanne Gross

Juditte Troelsen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Juditte Troelsen sagde ...

Så flotte kort 🥰

Conny sagde ...

Som altid er der super inspiration at finde, når Charlie har været i gemmerne for at finde kort der frister kreativiteten (og ikke mindst pengepungen, fordi der opstår et behov, der lige skal dækkes). Tak for det store arbejde du gør.

Mette Nysted sagde ...

Skønne kort Anja👏🏻🤩

Karina Borup sagde ...

Flotte kort 🤩

Anonym sagde ...

Wow nogen flotte kort, jeg er da helt pjattet med det med skyerne😲 Den die skal vist på ønskesedlen.
Vh. Anja Olsen

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Lækre køb, du har vist frem. Glæder mig til at se, hvad du har kreeret til familiefødselsdagene :)
Smukke kortmed masser af kærlighed. Det kan vi vist ikke få for meget af ❤