fredag den 11. februar 2022

Vi har en vinder og samtidig nye kort at vise jer.

Så fortsætter februar på almindelig vis. I dag dog med et indlæg med navnet på vinderen af Fru Hansens ekstra jubilæumslodtrækning.

Der har været dejligt travlt på bloggen i de første 10 dage, 430 besøg og 50 kommentarer blev det til da jeg kiggede sent i går (eller tidligt i dag hedder det vel). De blev nummereret og Fifty valgte med lidt hjælp af min mand et tilfældigt nummer. Og hvilken kommentar var det så???

Dette indlæg blev udtrukket:

Super flotte kort Pia viser i dag, og papiret er da bare så smukt. Tak for svaret og øvrige oplysninger. Jeg blev da lidt klogere på tingene. God dag til jer.

Det er skrevet af Annette Ancker (aka) - stort til lykke til dig. Jeg giver Britta besked i dag om at du var vinderen.

Men kommentarkonkurrencen fortsætter på almindelig vis, her kommer nogle flere kort fra Solveigs kasse:



Solveig er en del af NHH designs team og OSH er så heldige at få
en del af de kort hun laver i den anledning - og TAK for det.
Her eksempel på det vi kalder "generelle kort" dvs. kort der kan bruges
til en hilsen både til en speciel lejlighed men også "bare fordi".



Se lige den fine ternede baggrund. Solveig siger, hun har set ideen
hos en af de internationale Youtube ladies. Man laver sit eget stribede karton af
lige store strimler, skærer dem i strimler på den anden led og samler det igen til TERN.
HOKUS POKUS og fed ide.


En god sort tusch der er vandfast er her brugt til at lave fine detaljer på neglelakflaskerne.



og det blev der dette skønne "tøsede" kort ud af. 
Jeg havde helt glemt disse neglelaksflasker - men kan se de er på lager hos Fru Hansens hobby.



NU må jeg gerne vise disse stempler og kort, for jeg får jo nogengange noget af det nye
at se - inden det er blevet offentliggjort - HELDIGE mig  😍
Her er det de nye tænkebobler og den nye skrift med prikker i.


... og her et kort på den anden led med talebobbel.



Sidste kort er med nøgledies og husdie - lige til at sende til nogen der har købt hus eller er ved at flytte.

Sikke en masse fine kort - tak for dem Solveig og til alle jer andre - så kan der kommenteres og 28.2. trækker jeg så den ordinære månedspræmie - et gavekort på 200 kr til Fru Hansens hobby. Det gør jeg kl. 21.30 og alle februarkommentarer deltager i lodtrækningen.

Rigtig god weekend til jer allesammen. Min kommer til at gå med at gøre klar til store pakkedag på
onsdag, hvor Pia, Fifty og jeg får travlt. Både med at pakke og hygge. 💪🍷





9 kommentarer:

Annette Andersen sagde ...

Er vild med neglelakken

Annette / aka sagde ...

Jamen altså…… Sikke heldig jeg er. Tusind tak til Britta fra Fru Hansens Kælder. Og til familien Johansen for udtrækningen.
Flotte kort fra Solveig på bloggen idag, og endda med de allersidste nyheder fra NHHDesign. Der er så mange fine ting i den nye kollektion.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke en masse inspiration, du og Solveig deler i dag. Så fine kort - og tillykke til Annette / AKA med den flotte gevinst 😊

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Sikke mange fine kort 🥰 Og stort tillykke til Annette med gevinsten 💐

Mette Nysted sagde ...

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er kæmpe fan af NHH Design, så derfor er jeg jo også vild med Solveigs kort ❤️🤩

Susanne sagde ...

Så fine og forårs fyldte kort. Tak for inspiration👍🏻🥰

Soffie Bonde sagde ...

Skønne kort! Og heldige dig Charlie at du lige får lov at smugkigge:-)
Stort tillykke til Annette og Fru Hansens hobby 🇩🇰

MosteH sagde ...

Er især vild med det sidste kort med murstensbaggrund og hus i nøglebundtet. Tillykke Annette.

Bertram sagde ...

Så fine kort med masser af skøn inspiration 😊 Tillykke til AKA med gevinsten 😊