søndag den 27. februar 2022

Halløjsa - havde jo nær glemt at februar er en KORT måned...

 ... altså ikke sådan en kort måned - for det er ALLE måneder jo her hos OSH 💖👍😍 men en måned med færre dage end de andre måneder.

Så jeg haster lige med et nyt indlæg, så I får 1 chance mere at kommentere på inden jeg trækker lod i morgen aften på februars sidste dag. 

Det er kort fra Birgithe Thychoson jeg viser i dag og tak for dem Birgithe:



I disse tider hvor et europæisk lands borgere har det SÅ hårdt
var dette kort det første jeg havde lyst til at vise. 
Det er lavet før Putin mistede forstanden, men passer alligevel fint
til den holdning vi er mange der har og vil også være fint at "bare" sende hjem.



Et mere sorgløst og festligt kort kommer her
ser ud somom hun har en weekend taske over skulderen.
Kender desværre ikke den die.



Og til sidst dette kort med en lækker sværtet baggrund stemplet med gyldne sommerfugle
og en hilsen til "dagens kvinde". Pyntet med lidt bling og fine store sommerfugle.

Tak til alle vores læsere her i februar - vi har både fået mange besøg og mange kommentarer, men
DU kan da bestemt lige nå at få lagt dem du gerne vil og dermed forøge din chance for at vinde månedens kommentarpræmie - som i februar er et gavekort til Fru Hansens hobby.

TAK til Britta fra Fru Hansens hobby for en aktiv og sjov måned med fine præmier. Jeg vender tilbage med navnet på februars vinder og afslører samtidig hvem der er vores marts måned sponsor.


4 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det første kort er så smukt og rammende til denne situation, verden og særligt Ukraine desværre står i 🤗

MosteH sagde ...

Jeg har af en medskrapper købt 10 pakker kuverter med 100 i hver, som jeg gerne vil donere til OSH. (Måske beholder jeg en pakke selv). Jeg lægger dem i kassen ved convention. Jeg har nemlig ikke fået lavet nogle kort andet end til min egen kortkasse denne gang. Altid så fine kort, der bliver lavet og doneret til OSH. KH Hanne

Annette / aka sagde ...

Fine kort på bloggen igen idag. Især det første kort rammer spot on i denne tid.
Det har været en fantastisk måned på OSH med alle de fine præmier fra Fru Hansen. Jeg har allerede haft glæde af min gevinst.
Flyttekasse er indkøbt og klar til at sætte op på convention.

Mette Nysted sagde ...

Hehe jeg elsker din joke med KORT måned 👌🏻😆 Jeg er vild med det første kort som passer på manges tanker.