søndag den 30. januar 2022

Januars sidste indlæg - mens det STORMER udenfor ...

 ... men solen trods alt skinner her hos os i Nordsjælland. 

I morgen er det 31.1. så du har i dag og i morgen indtil kl. 21.30 til at kommentere på vores januarindlæg. 

Vinderen af gavekortet på 200 kr til Luna hobby og hvem der er vores nye månedssponsor får du at se i det første februarindlæg.

Men trænger vi ikke til lidt blomsterflor mens vi venter på foråret??? Og det kan jeg byde på med disse, fine kort fra Ruth i Hedehusene. Tak for kortene Ruth!

Ruth har kombineret nogle af Tim Holsts silhouette blomster fra Sizzix og lavet smukke baggrunde med hhv. sværte gennem stencils og sværte med tekststempler. Fin kombi Ruth.





Jeg ved ikke hvorfor, men dette kort er min favorit, måske fordi farverne minder mig
om lysere tider, som vi snart går i møde.

TAK for støtten i januar måned Carsten og Luna hobby - det er som altid værdsat 💟👍

GOD søndag allesammen - her står den på vasketøj lige om lidt..... men i eftermiddag skal Mie og jeg lave private fødselsdagskort og det er altid sjovt og hyggeligt. 


11 kommentarer:

Anne Christensen, Hadsten sagde ...

Åh så søde kort i lækre forårsfarver 🥰 god ide med stencil baggrund og en enkelt udskåret blomst, det er flot og enkelt 🥰

Bodil Bording Hansen sagde ...

Ja det er nogle rigtig fine kort Ruth her har kreeret 🌈🤩🌈

Charlotte sagde ...

Skønne enkle forårsklar😊

Charlotte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Bertram sagde ...

Skønne og enkle kort. Er vild med dem 😊

Ellen Heglingegård sagde ...

Det er svært at vælge for de er fine alle 4. Kan godt lide den enkle stil.

Susanne sagde ...

Hvor er de flotte, glæder mig også til forårs kommen

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke en skøn farvepalet af inspiration. Det er egentlig en simpel skitse, men den er bare så effektfuld. De er virkelig flotte hver i sær, men min favorit er den grønne - nr. 3

Jean sagde ...

Skønne kort med flotte baggrunde 😊

Annette / aka sagde ...

Sikke Ruth har været i gang med sværter og stempler…… så fine kort der kom ud af det.

Mette Nysted sagde ...

Ej hvor fine kort. De dies er smukke i sig selv og her bliver de lige løftet med smukke baggrunde 👏🏻