fredag den 1. november 2019

1. november og på gensyn til SAM i weekenden... og vindere.

JUBII nu skal Fifty og jeg kun lige sove 1 gang inden turen går til Sorøhallerne. Ses vi??

Udover sine almindelig vingummiposer kan Fifty byde på lidt "farligt" Halloween slik ;o).
Han har også sin kasse med og systemet er som det plejer, udfyld en label med antal kort og dit navn. Sæt denne på posen med dine kort (vi giver en pose hvis du ikke har en pose om kortene).
HUSK vi også gerne modtager julekort, selvom de så kommer på lager, da vi har sendt ALT hvad vi modtog af julekort afsted.

I dag viser vi kort fra Birgit Andersen, Herfølge, der var både alm. kort og julekort - men jeg venter liiiige lidt endnu med at vise julekort:

Minnie og Mickey siger til lykke. Rødt med prikker passer perfekt til dette kort.

Til lykke kort med fint mønster.

Sød lille elefant på vej til fødselsdag ;o)

Et børnekort mere - til en der elsker rumvæsener.

2 kort med fin blomster mosaik.

Og sidste men ikke mindst Mickey og Minni i mere detaljeret udgave - og nej jeg ved ikke hvilken die der er brugt. 
TAK for de mange fine kort Birgit.

Og som rosinen i pølseenden har vi naturligvis også trukket en vinder i oktober måneds kommentarkonkurrence.  Hvem mon vinder et gavekort på 200 kr til Happymade???

Det gør Solveig denne kommentar:

"Wow, det er godt nok mange julekort - og du får lige mange flere, når du mødes med Randi."

TIL LYKKE Solveig - og hvis du får tid på SAM - kan du jo shoppe for præmien  hos søde Anette.

OG så kommer der noget UHYGGELIGT her dagen efter Halloween, for midt i al julekorttravlheden har jeg (ja jeg kan ikke engang skyde skylden på Fifty - helt glemt at udgive indlægget med vinderen af september måneds fine præmie (gavekort 200 kr) fra Papirdesign.dk. Så der går en uvidende vinder rundt et sted i Danmark. BEKLAGER MEGET - det navn kommer også her og STORT TIL lykke til dig også:

Det var Ann Jensen der vandt og hendes kommentar lød:

"Herfra kan vi så melde at julekortproduktionen så småt er gået i gang, og husets herre har bevilget husrum til OSH scrap på lørdag...."

Begge butikker får besked i dag, så de ved I har vundet og mange tak til både Papirdesign og HAPPYMADE.

For ikke at lave mere rod i systemerne venter jeg lige til i morgen med at skrive om november måneds sponsor. Så kan jeg passende slappe af i skammekrogen imens. .....

7 kommentarer:

Solveig sagde ...

Jubiii!!! Du kan tro jeg får tid til at komme forbi både dig/Fify og Anette i løbet af weekenden

Mette sagde ...

Super fine kort :-)
Desværre ses vi ikke denne gang til SAM - stort tillykke til vinderne 😊

Bodil Bording Hansen sagde ...

Tillykke til de heldige vinder 🤗
Det er noglesuper flotte kort du har modtaget 🤗

Mette Hvistendal sagde ...

Tillykke til vinderne. Flotte kort..

Margit sagde ...

Wauwww flotte kort.
Og RIGTIG GOD FORNØJELSE i Sorø.
Hils hver og en jeg kender og som gider ha’ en hilsen.
Jeg vil tænke på jer ❤️ - knus

Margit sagde ...

Og UPS....til lykke til vinderne...👍

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort og tillykke til vinderne.