fredag den 8. november 2019

8. november - juleinspiration til weekenden fra fotolageret

Weekenden nærmer sig og en del af os har jo lige shoppet på Scrap-a-Mania, hvor alle butikkerne bugnede af fristelser og gode tilbud. ;0)

(Resten af jer har sikkert også shoppet, f.eks. da I var til Convention eller andre scraparrangementer og de sidste af jer har ligesom jeg sikkert noget julepapir fra de sidste par år tilbage - så kom bare i gang, for I skal jo snart selv sende julekort afsted).

Derfor viser jeg i dag et udpluk af de mange, fine, sjove, smukke osv. julekort OSH i år har kunnet sende ud i verden. De udsendte har VIRKELIG et flot udvalg i år, når de skal skrive hjem til dem, de ikke kan fejre jul med i år.

I dag er det kort fra Annette (aka), jeg viser:

Ja - jeg er jo ikke alene om at vælge de kort vi viser, så er der et fint bamsekort imellem,
er Fifty på pletten, Dette er hans valg til dagens indlæg. Ligner familien siger han  ;0)
SUPER sødt og fint siger jeg !!

Elsker at se papir jeg ikke kender.
Her brugt som baggrund med guldkant bag og som lille tag med fine julekrans med røde bær. What's not to like???

Samme gælder disse to kort - det papir er da nyt for mig.
Kig nærmere og du kan øve dig i Rudolph og hans venners navne på engelsk. 

Nu vi er i gang med dyreverdenen er her en sød julekat fra NHH-design.
Den hænger i poterne i en fin julekrans (die fra samme sted)

Soffies lækre juleblok fra sidste år !!
 Her pyntet med bagværk (mener det er et Three Scoop stempelsæt)
GOD JUL die er fra Simple and Basic og fås bl.a. hos Gavlhuset

Selv julemanden kan trænge til en kort pause, som her ;0)
Nogle af mine første stempler var fra Whippersnapper  - de har en skøn streg, men har ikke set dem herhjemme i lang tid.

Vi slutter lige af med lidt mere julebag og Soffies julepapir.
1000 tak for de skønne kort til dig Annette, de må snart være kommet frem til dem der skal vælge og skrive dem.

HUSK at kommentere herinde, det er hyggelig læsning både for dem hvis kort bliver vist og for mig der har rørt ved hvert et kort der kommer afsted. I denne måned er der en heldig kommentar, der vinder et gavekort på 200 kr fra Gavlhuset. Det er mere end jeg nogensinde har vundet i Lotto og chancerne er ovenikøbet bedre herinde =0).

God weekend fra mig og fra Fifty. Vi skal bl.a. hygge med de kort vi fik med hjem fra SAM (nå ja -dimse lidt med de nye indkøb bliver der nok også tid til).

14 kommentarer:

Unknown sagde ...

Mange forskellige julekort, søde hver for sig, det er altid sjovt at se andres julekort

Sivsko sagde ...

Flotte flotte julekort fra aka’s hånd👍🏻

Elfepigen sagde ...

Smukke smukke kort hun har fået lavet 🤶🏻🎄🤶🏻

Bodil Bording Hansen sagde ...

Ja hun er nu god til det med kort🤗 de er super flotte 🤶🎄🤶

Lise sagde ...

Super søde kort som altid er til inspiration������

Anne-Mette sagde ...

Super flotte kort hvert og ét😊 Den Bjørn er altså bare for cute.

Ruth Tingleff sagde ...

Igen rigtig flotte kort fra Anettes hånd. Ja, der blev handlet på SAM i Sorø. Så nu kan man få gang i produktionen af julekort. SKØNT. 😊

Jean sagde ...

Rigtig god weekend til jer også ��
Skønne julekort.. Jeg er gået igang med gavemærker og julekort.. Ellers når man jo ikke alle dem der skal bruges hihi...

Charlotte sagde ...

Super fine julekort. Kan godt forstå Fifty syntes at bamsen havde første prioritet, den er da bare super fin😃

Tina-Smedegaard sagde ...

Flotte kort, der skaber nye behov;-)

Annette / aka sagde ...

Tak for pæne ord ovenfor.
Det papir, du ikke kender Charlie, er fra Studio Light. Købt i Holland, men fås nok også her i dk.
Og kagestemplerne er ganske rigtigt fra Threescoopsdk.

Carolina sagde ...

Rigtig flotte kort. Kan godt forstå fifty er vild med det øverste. Den bjørn er super sød.

MosteH sagde ...

Fine julekort. Kan rigtig godt lide den lille fine krans på kort 2.

Lisbet M sagde ...

Så hyggeligt med julekort. Giver god stemning!