fredag den 5. april 2019

ÅÅÅH nej - det var IKKE meningen dette skulle virke som en Aprilsnar...

BEKLAGER - Fifty og jeg har haft en hård uge, så vi leger lige at april måned starter NU..

Derfor er det mig en fornøjelse at præsentere Nadja fra NHH designs lille hjælper Buddy, der også er en af Fiftys gode venner. Han har været på besøg med månedens præmie - se lige her:

HVAD mon der er i pakken - jeg er bare SÅ spændt.....

Wauw - de HELT nye sommerstempler fra NHH Design - dem bliver man da både lækkersulten af og glad i låget af - for det er nogle skønne tekster der er med - og SE DER - vinderen får også dies med til sine to nye stempelsæt.
TUSIND TAK Nadja - det er godt nok en FED præmie....
Så alle I der kommenterer her i april måned får 1 lod for hver kommentar med i lodtrækningen, hvor SUPER spændende er det lige???

ALTING driller i dag  - så dette indlæg bliver ikke længere lige nu - senere i dag kommer det indlæg, der af en eller anden grund IKKE vil udgives via Blogger på min Ipad. Jeg prøver igen efter frokost - jeg MAGTER ikke mere ITbøvl lige nu.  I det indlæg er der kort der kan kommenteres på, men man kan selvfølgelig også kommentere på dette - jeg er SÅ vild med disse nye stempler fra dygtige Nadja og teksterne er lige min humor.

OBS - nu sker det igen kan jeg se - helt OK at nogen ikke har en profil og derfor kommenterer som Unknown eller anonym, men så skal kommentaren ende med et navn - ellers kan man IKKE vinde herinde. Det er for tidskrævende og usikkert for mig at skulle finde frem til sådan en vinder.

10 kommentarer:

Gitte Husum sagde ...

Sikke en lækket pakke. Er vild med NHHs stempler og dies, vil elske at vind.

Annette / aka sagde ...

Feeeed præmie fra Nadja. De stempler er så fine - og ja, skønne tekster.
Håber du får løst dine tekniske udfordringer i løbet af dagen....og god weekend derefter.

Unknown sagde ...

Jeg vil da mægtig gerne vinde nogle kaloriefri kager

Stinne sagde ...

Skøn pakke. De stempler skal jeg da have fat i til min canadiske penneven. Som gerne vil have danske stempler, men ikke danske tekster. Det her er en god combi❤️ God april til jer alle

Nanna sagde ...

Så søde kagestempler!

MosteH sagde ...

Øv at det driller. Pakken er i hvert fald skøn.

Camilla M sagde ...

Wauw - sikke en flot præmie 😍
Det ville da være en fantastisk pakke at vinde 👍🏻

Mette Hvistendal sagde ...

Fed præmie.. Alt driller os mig i de her dage..

Vera (Danka) sagde ...

En fantastisk præmie - heldig den der vinder :)

Lotte Clausen sagde ...

Jeg elsker stempler og sikke nogle skønne stempler at vinde. Især den med lagkagen er jeg vild med