søndag den 24. marts 2019

Julekort #3 hos OSH

Så er vi her igen, og en tredjedel af årets julekort er lavet. Jeg er vendt tilbage til kristtjørnen i denne omgang, men i modsætning til kortet fra januar bruger jeg her store stempler, så motivet fylder det meste af kortet.



Pia her og jeg har sørme også haft gang i lidt kristtjørn på mit kort. På mit kort fylder kristtjørnen meget lidt, hvor jeg istedet har ladet min tekst fylde det meste.


Jeg har heat embosset på mat guldkarton med perlemorskær og var positivt overrasket over hvor godt et resultat det blev. Motiv og tekst stemplerne er fra tyske Create A Smile. Kristjørnen har jeg farvelagt med Polychromos farveblyanter.


Nu er det spændende om Charlie også byder på kristjørn eller om hun har fundet på noget helt, helt andet.

Jamen hvis det er kristtjørn der er in denne måned, så er jeg da med på den ide.

Her mit kort, stærkt inspireret af et julekort Mette Hyldig har lavet sidste år:

Hvid kristtjørn baggrund på kraft kort. Prikket banner med kristtjørn krans og god jul tekst.
Det var da 3 meget forskellige kort over samme tema - sjovt at se, ikke?

Her kommer mr. Linky. Vis os dit julekort - helt frit valg på motivet.



















6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Super lækre julekort - fra jer alle 3.
Gode eksempler på hvor forskelligt udtryk kristtjørn kan give.

MosteH sagde ...

Velkommen hjem fra en velfortjent ferie

Margit sagde ...

Så fik jeg lige sendt min snemand af sted...

Og rigtig stort VELKOMMEN HJEM til jer alle 3
Håber I har nydt det.
Knus fra os

Lisbet M sagde ...

Flot effekt med embossing på guld. Det må jeg prøve en dag.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Flotte kort - og sjovt at se, at I alle har valgt kristtjørn. Måske det ikke er SÅ vinterligt som et par snefnug, når vi nu går rundt og sukker efter forår og varme ;)

Stinne sagde ...

Skønne Julekort fra jer alle, måske man selv burde komme igng😆