fredag den 5. april 2019

Marts vinderen og søde børnekort fra Birgit R i Lyngby

Stillingen i kampen mellem computer og Charlie er p.t. 1-2, så her kommer næste indlæg  ;0)

Mange tak for gavekortet på 200 kr. fra Anette (Happymade) i marts måned.

Vinderen blev denne kommentar:

Det er nogle supersøde kort. og skønne farver

Det er Lotte Clausen der har skrevet denne kommentar. TIL LYKKE til dig Lotte, så snart jeg har hørt fra dig giver jeg besked til Happymade med dit navn og adresse, og så kan du handle for dit gavekort.

Denne gang var der igen anonyme kommentarer hvor jeg ikke ville kunne finde frem til personen, derfor denne besked:

OBS - nu sker det igen kan jeg se - helt OK at nogen ikke har en profil og derfor kommenterer som Unknown eller anonym, men så skal kommentaren ende med et navn - ellers kan man IKKE vinde herinde. Det er for tidskrævende og usikkert for mig at skulle finde frem til sådan en vinder.

Her kommer en håndfuld fine og hyggelige børnekort fra Birgit R. i Lyngby og 1000 tak for dem Birgit.

En glad lille giraf sender knus.

Her kommer en hel serie med søde små Disney firkanter - kortene er både i drenge og pigefarver.



Blomstrende træer og dragevejr - sødt kort.

Disse træer fra Lene design passer fint til børnekort, her med den søde flyver.
Solen skinner og jeg må væk fra computeren igen. Glæder mig til at læse jeres kommentarer senere.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det nogle søde børnekort, de skal nok vække glæde hos både den der skal skrive dem og senere modtageren
Birgit Andersen

Charlotte sagde ...

Sikke dog nogle herlige børnekort

Mette Hvistendal sagde ...

Søde børnekort og god inspiration.. Tusinde tak

MosteH sagde ...

Søde kort