lørdag den 13. april 2019

Påsken nærmer sig her lidt kort fra fotolageret

Allerførst vigtig besked - Fifty og jeg er SELVFØLGELIG på pletten i Sorø til Scrap-a-Mania og vi glæder os. Så de af jer der har kort I vil aflevere til os skal være så hjertelig velkommen. Jeg fistrer nok lidt rundt i starten ligesom alle andre for at shoppe, så vent bare til om eftermiddagen, så skal jeg gøre mit bedste for at være ved min plads, som jo altid kan kendes på, at Fifty står vagt for enden af bordet med sin kasse og kufferten med vingummier. Der ligger også en rulle poser og labels, så man kan skrive sit navn og antal kort på en label, hvis jeg nu ikke lige er i nærheden. Det er en STOR hjælp.  HÅBER vi ses...

Kortene vi viser i dag er fra Lizzie Thorenfeldt,  tak for kortene Lizzie:

HUGS med sværtet stjernebaggrund og en sød sommerfugl.

Sødt restekort med HUGS and Kisses, lidt washi tape og hjerter - meget anvendeligt.

Her er der stemplet hjerter på mønsterpapir og kortet ønsker til lykke.

Endnu et til lykke kort - med blomstret baggrund.
Har skrevet det før - men gentager det gerne. Til lykke er altid godt
fordi det kan bruges til flere ting end til lykke med fødselsdagen.
Fifty og jeg ønsker jer alle en god Påske. Vi får travlt her i huset, da vi får besøg af Påskeharen og hele familien der håber at finde påskeæg i haven og spise os ud af huset. Det bliver rigtig hyggeligt.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god tur til Sorø, håber I får mange kort med hjem. Fine kort og god inspiration. Kh 10na

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Uh, hvor må det være fedt at have SAM i sigte. Jeg håber, I får en fantastisk weekend med masser af hygge og inspiration :)
Fine kort, som nok skal vække glæde rundt om i landet.
Håber, I får en skøøøøøn påskefrokost og at påskeharen er gavmild med æggene hos jer, så de kære gæster efterlader lidt mad til jer selv til bagefter ;)

Mette Hvistendal sagde ...

God påske til jer. Tak for i spiration

Lisbet M sagde ...

Hjerter i mange afskygninger. Dejligt.