mandag den 29. april 2019

Sidste chance for at kommentere i april er i morgen...

Her er der kort fra Birgit A fra Herfølge som havde afleveret over 100 kort hos Luna. Dem fik jeg i Sorø og da de stod snorlige i en fin lille kasse, var det dem jeg først kastede mig over og fik sat labels bag på. Samtidig sorterede jeg nogle fra til fotografering og lyset var heldigvis stadig OK da jeg var hjemme fra arbejde:

Sødt kattepar på dette fine LOVE kort.

Festtøjet er fremme her og skjorten er et kort man kan løfte op og skrive på bagsiden af. Genialt.

Sizzix blomster med fint sværtet papir bag blomsten. Er de ikke skønne???

Her et sødt lille børnekort, bil, balloner, haver og elefant - what's not to like??

Et kram til en der kan tælle får. Er de ikke skønne???
HUSK at jeg skal kunne se dit navn i dine kommentarer for at du kan vinde i denne konkurrence.
Jeg trækker en vinder 1. maj om morgenen, for det er min fridag, så husk at kommentere inden 8.00 i morgen.

Tak til Nadja som har været vores sponsor i april måned. Jeg købte selv en jordbærlagkage med die på SAM. Har mange ideer til et kort..

5 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Wauu sikke nogle glade kort, og især dem med blomsterne flotte flotte kort🤗

Else-DK sagde ...

WOW nogle skønne kort.
Specielt er jeg vild med kattene, jakkerne og de skønne får (som jeg lige låner).
Nb! Jeg vil IKKE vinde.

Ann Jensen sagde ...

Rigtig søde kort.
Efter et længere imponeret blik på herrejakkerne, gik det op for mig jeg har dien liggende 😂

Conny sagde ...

Altså, jeg bliver aldrig træt af at smutte forbi, og se hvilke kort der ligger på bloggen. Også denne gang er der flotte og inspirerende kort. Tusind tak til alle som deler.

EttenA sagde ...

Sikke mange flotte kort i glade farver - det gir god inspiration :-)