fredag den 7. december 2018

7. December. Julen og Rudolf står for døren



Med alle de steder Julemanden og hans rensdyr skal nå er Fifty og jeg sikker på han smugtræner allerede, helt som på denne header ;0)

I dag faldt jeg over dette kort og indrømmet det er et af mine egne - men det er jo også tilladt at vise frem. Derfor springer jeg takken og de personlige bemærkninger over og går direkte til at tale om det skønne stempel med søde Rudolf  - der her sidder pænt uden for døren i snevejret. Han er en del af et sødt julesæt fra Gerda Steiner Design og var nyt for mig sidste år. Jeg kombinerede det med en Lawn fawn hoveddør, men valgte at vise scenen inde fra stuen med det hyggelige juletapet med kristtjørnblade.

Takket være Rudolfs fine næse, var stemplet her fra Dixi Craft helt perfekt
Jeg brugte ideen til et antal af mine egne kort og hyggede mig så meget med at lave forskellige tapeter og fodpaneler der matchede dørfarven, at der også blev en håndfuld til OSH.

Tak fordi I kigger med, i går aftes piskede jeg æggehvider og flormelis og lavede glasur i hvid, rød og grøn til et julearrangement med børn på mit arbejde i morgen, der skal pyntes kagehjerter og det skal nok blive et royalistisk griseri, men også hyggeligt. Jeg har også et par klippe/klistre projekter planlagt til børn og til voksne og lidt andet. Det bliver en sjov dag på kontoret i dag.

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Supersødt julekort!
God fornøjelse med pyntning af julehjerter. Det lyder hyggeligt🎄

Ann Jensen sagde ...

Sødt kort. God fornøjelse med hyggegrisseriet på arbejde :-)

Bodil Bording Hansen sagde ...

Det kort høre vist til den sjove ende af julekort, fint er det ;o)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Nøj, hvor er det det skønneste julekort, jeg har set til dato. Jeg er VILD med det - særligt den søde Rudolf, som jeg heldigvis selv har, men også det skønne snevejr udenfor og det fineste tapet. Kan godt forstå, at du har hygget dig

Pia Larsen sagde ...

Helt igennem kært, særligt med døren man kan åbne 😊

Tina-Smedegaard sagde ...

Nuttet kort.