torsdag den 13. december 2018

13. december - jul i en lille sød landsby


Tak for alle kommentarerne i går - Fifty har fundet en fin lille overraskelse som han sender til vinderen. Hvad det er skal være hemmeligt indtil vinderen har åbnet pakken ;0) sådan er det jo ved juletid.

Til lykke med ??? til dig Tina Nielsen - det var din kommentar der blev trukket i den lille ekstra lodtrækning her i december. Send os lige en besked med din adresse Tina, så futter vi i postkassen.

Rosa Plougmann fra Hammel sendte i oktober en kasse med kort og jeg har valgt dette fine eksemplar - for at vise jer en helt anden måde at skabe et kort på. Rosa arbejder nemlig også i mønstrede stoffer og klipper med stor omhyggelighed fine motiver ud.

Dette kort OSER af julehygge med sine røde og grønne farver og guldomrids. Flot arbejde Rosa.

"All is calm all is bright" tænker jeg, når jeg ser på dette kort
Tak for kortene og dit bidrag til OSH i år Rosa - jeg tror bestemt de er på vej hjem i øjeblikket.

God onsdag - så er vi allerede midt i en uge igen. Jeg håber at få købt nogle flere julegaver de næste par dage.

9 kommentarer:

EttenA sagde ...

Fantastisk kort - skønt at se at man kan nå målet på så mange forskellig måder :-)

Tina-Smedegaard sagde ...

Det er en god idé. Flot kort.

Charlotte sagde ...

Wow, fed teknik! Ser brand godt ud.

Annette / aka sagde ...

Wau...Hvor er det et flot kort. En helt ny måde at lave kort på, med imponerende resultat.

Ruth Tingleff sagde ...

Hvor er det flot. Sikke et arbejde.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke et fint og julet kort 🎄🎄🎄

Lisbet M sagde ...

Smukt, smukt!

Conny sagde ...

Smukt, anderledes og inspirerende.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Jeg tror ikke, jeg har set stof blive brugt før, men det er da så julet et kort